СПЕЦИФІКА КОНТРОЛЮ У ДОШКІЛЬНОМУ НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Надія Ващук КВНЗ «Запорізький педагогічний коледж» ЗОР, Україна

Ключові слова:

контроль, дошкільне навчання, англійська мова, знання, уміння, навички

Анотація

Стаття присвячена специфіці здійснення контролю сформованості іншомовних знань, умінь і навичок у дітей дошкільного віку. Визначено основні функції контролю, принципи, на яких базується система контролю у дошкільному віці. З’ясовано роль ігрових методів контролю в ранньому навчанні іноземних мов.
Наведено приклади діагностики мовних навичок і мовленнєвих умінь з англійської мови.

Біографія автора

Надія Ващук, КВНЗ «Запорізький педагогічний коледж» ЗОР

викладач

Посилання

Базова програма розвитку дитини «Я у світі» / Наук. кер. та заг. ред. О.Л. Кононко. – 3-тє вид., випр.– К.: Світич, 2009. – 430 с.

Іноземні мови: коли і як вивчати [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.osvita

План дій щодо поліпшення якості вивчення іноземних мов у дошкільних навчальних закладах та у початковій школі загальноосвітніх навчальних закладів на 2009-2012 рр. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.ostriv.in.ua

Сухомлинський В.О. Вибрані твори: В 5-ти т. – Т.3. / В.О. Сухомлинський. – К. :Рад. школа. – 1977. – 639 с.

Шкваріна Т.М. Англійська мова для дітей дошкільного віку (програма, методичні рекомендації): навч. посібник для вчителів ран. навчання англ. мови, студентів вищ. пед. навч. закладів / Т.М. Шкваріна. – К.: Шкіл. світ, 2008. – 112 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-05-22