ПРОБЛЕМНЕ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Людмила Михайлова Запорізький загальноосвітній багатопрофільний навчально-виховний комплекс №106, (м. Запоріжжя), Україна

Ключові слова:

проблемне навчання, мовленнєва діяльність, урок іноземної мови

Анотація

У статті розглядаються теоретичні основи технології проблемного навчання та окреслюються способи адаптації методів і прийомів проблемного навчання в контексті вивчення іноземної мови. Автор доходить висновку, що систематичне розв’язання проблемних завдань на уроках іноземної мови стимулює пошукову та конструкторську діяльність, розвиває творче мислення й підвищує мовленнєву активність учнів.

 

Біографія автора

Людмила Михайлова, Запорізький загальноосвітній багатопрофільний навчально-виховний комплекс №106, (м. Запоріжжя)

вчитель англійської мови

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-11-24