USE OF SCRIBING AS AN ACTIVE LEARNING METHOD AT THE LESSONS WITH STUDENTS OF SPECIALTY "PHYSICAL EDUCATION"

Authors

  • О. О. Ярмощук Рівненський державний гуманітарний університет, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-3684-9714
  • В. М. Василюк Рівненський державний гуманітарний університет, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-8569-7518
  • О. О. Демчук Рівненський державний гуманітарний університет, Ukraine

Keywords:

students, scribing, visual thinking, active methods of teaching.

Abstract

In the article, it is shown the importance of use of scribing as an active method of teaching. Revealed is the importance of visual thinking and its positive impact on the process of remembering. The examples of scribing use at the lessons with students are given. The authors argue that scribing methods should be used in learning theory, because it simplifies and accelerates the process of remembering and develops critical thinking.

 

Author Biographies

О. О. Ярмощук, Рівненський державний гуманітарний університет

кафедра теорії і методики фізичного виховання, доцент

В. М. Василюк, Рівненський державний гуманітарний університет

кафедра теорії і методики фізичного виховання, професор

О. О. Демчук, Рівненський державний гуманітарний університет

кафедра загальної психології та психодіагностики, доцент

References

Ажгибкова Т.Н. Научные основы применения структурно-логических схем при преподавании гуманитарных дисциплин в вузах [Текст] / Т.Н. Ажгибкова, В.В. Зверев, М.Л. Лебедева // Инновации в образовании. – 2005. – №3.– С. 13 – 27.

Василюк В. М. Значення розвитку креативності як акмеологічної інваріанти професіоналізму майбутнього фахівця з фізичної культури [Текст] / В.М. Василюк, О.О. Ярмощук // Наукові педагогічні проблеми фізичної культури. – 2014. – Вип. 12 (53). – С. 17–20.

Осадчий В.В. Інформаційно-комунікаційні технології у процесі розвитку візуального мислення майбутніх учителів [Текст] / В.В. Осадчий, К.П. Осадча // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Сер.: Педагогіка. – 2014. – № 1. – С. 128 − 133.

Робинсон К. Новый взгляд на систему образования [Електронний ресурс] / К. Робинсон - Режим доступу до ресурсу: https: // www.youtube.com/watch?v=1G3Kyu_UbjQ.

Симоненко С. М. Візуальне мислення в структурі розвитку професійних музикальних здібностей [Електронний ресурс]/ С. М. Симоненко, Їнь Хуан // Наука і освіта. - 2012. - № 9. - С. 189-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_9_45.

Сорока Т.В. Скрайбінг як сучасна форма візуалізації навчального матеріалу [Електронний ресурс] / Т.В.Сорока // Географія. - Харків:ТОВ Видавнича група «Основа». - № 16 (284). – 2015. – Режим доступу: http://journal.osnova.com.ua/article/51806.

Ярмощук О.О. Використання мнемотехніки як активного методу навчання на заняттях зі студентами спеціальності «фізичне виховання [Текст] / О.О. Ярмощук, В.М. Василюк // Інноватика у вихованні – Рівне: РДГУ, 2016. – В.3. – С182-189.

Belousova L., Zhiteneva N. Visualization of learning material using technologies of skribing in teachers’professional activities // Physics and Mathematics Education : scientific journal. – 2016. – Issue 1 (7). – Р.39-47.

Published

2017-04-01