ИСПОЛЬЗОВАНИЕ СКРАЙБИНГА КАК АКТИВНОГО МЕТОДА ОБУЧЕНИЯ НА ЗАНЯТИЯХ СО СТУДЕНТАМИ СПЕЦИАЛЬНОСТИ «ФИЗИЧЕСКОЕ ВОСПИТАНИЕ»

Авторы

  • О. О. Ярмощук Рівненський державний гуманітарний університет, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-3684-9714
  • В. М. Василюк Рівненський державний гуманітарний університет, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-8569-7518
  • О. О. Демчук Рівненський державний гуманітарний університет, Ukraine

Ключевые слова:

студенты, скрайбинг, визуальное мышление, активные методы обучения.

Аннотация

В статье показано значение использования скрайбинга как активного метода обучения. Раскрыто значение визуального мышления, его положительное влияние на процесс запоминания. Приведены примеры использования скрайбинга на занятиях со студентами. Авторы утверждают, что приемы скрайбинга целесообразно использовать во время разучивания теоретического материала, поскольку он упрощает и ускоряет процесс запоминания и развивает критическое мышление.

 

Биографии авторов

О. О. Ярмощук, Рівненський державний гуманітарний університет

кафедра теорії і методлики фізичного виховання, доцент

В. М. Василюк, Рівненський державний гуманітарний університет

кафедра теорії і методики фізичного виховання, професор

О. О. Демчук, Рівненський державний гуманітарний університет

кафедра загальної психології та психодіагностики, доцент

Библиографические ссылки

Ажгибкова Т.Н. Научные основы применения структурно-логических схем при преподавании гуманитарных дисциплин в вузах [Текст] / Т.Н. Ажгибкова, В.В. Зверев, М.Л. Лебедева // Инновации в образовании. – 2005. – №3.– С. 13 – 27.

Василюк В. М. Значення розвитку креативності як акмеологічної інваріанти професіоналізму майбутнього фахівця з фізичної культури [Текст] / В.М. Василюк, О.О. Ярмощук // Наукові педагогічні проблеми фізичної культури. – 2014. – Вип. 12 (53). – С. 17–20.

Осадчий В.В. Інформаційно-комунікаційні технології у процесі розвитку візуального мислення майбутніх учителів [Текст] / В.В. Осадчий, К.П. Осадча // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Сер.: Педагогіка. – 2014. – № 1. – С. 128 − 133.

Робинсон К. Новый взгляд на систему образования [Електронний ресурс] / К. Робинсон - Режим доступу до ресурсу: https: // www.youtube.com/watch?v=1G3Kyu_UbjQ.

Симоненко С. М. Візуальне мислення в структурі розвитку професійних музикальних здібностей [Електронний ресурс]/ С. М. Симоненко, Їнь Хуан // Наука і освіта. - 2012. - № 9. - С. 189-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_9_45.

Сорока Т.В. Скрайбінг як сучасна форма візуалізації навчального матеріалу [Електронний ресурс] / Т.В.Сорока // Географія. - Харків:ТОВ Видавнича група «Основа». - № 16 (284). – 2015. – Режим доступу: http://journal.osnova.com.ua/article/51806.

Ярмощук О.О. Використання мнемотехніки як активного методу навчання на заняттях зі студентами спеціальності «фізичне виховання [Текст] / О.О. Ярмощук, В.М. Василюк // Інноватика у вихованні – Рівне: РДГУ, 2016. – В.3. – С182-189.

Belousova L., Zhiteneva N. Visualization of learning material using technologies of skribing in teachers’professional activities // Physics and Mathematics Education : scientific journal. – 2016. – Issue 1 (7). – Р.39-47.

Опубликован

2017-04-01