РОЗВИТОК ТВОРЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ (з досвіду роботи викладачів іноземних мов ЗПК)

Автор(и)

  • Олена Євенко КВНЗ «Запорізький педагогічний коледж» ЗОР, Україна

Ключові слова:

творча компетентність, іноземна мова, учитель початкових класів

Анотація

У статті розглядаються особливості розвитку творчої компетентності майбутніх учителів на заняттях іноземної мови. Подаються ефективні форми та способи організації навчальної діяльності  студентів, формулюються методичні рекомендації щодо розвитку творчої компетентності майбутніх фахівців педагогічної галузі.

Біографія автора

Олена Євенко, КВНЗ «Запорізький педагогічний коледж» ЗОР

викладач

Посилання

Богданова Т.Г., Корнілова Т.В. Діагностика пізнавальної сфери дитини. – М.: Роспедагентство, 1994.

Богоявленська Д.Б. Психологія творчих здібностей: Учеб. Посібник для студентів вищ. навч. закладів. – М.: Изд. Центр «Академія», 2002.

Большакова Л.А. Розвиток творчості молодшого школяра // Завуч початкової школи. – 2001. – №2.

Єгоров О. Комунікативна функція навчального заняття // Учитель. – 2001. – № 1. – С. 52-54

Козвоніна В.П. Розвиток творчих здібностей учнів // Початкова школа. – 2000. – № 7.

Мотков О.І. Психологія самопізнання особистості. Практичний посібник. – М.: «Трикутник», 1993.

Полат Є.С. Метод проектів на уроках іноземної мови. // ИЯШ. –1991. – № 2. – С. 3-10.

Панова Л.С., Андрійко І.Ф., Тезікова С.В. та ін. Методика навчання іноземних мов у загальноосвітніх закладах. – К.: ВЦ «Академія», 2010. – 328с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-05-25