ПОБУДОВА ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМП’ЮТЕРНОЇ ПІДГОТОВКИ ОСІБ З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ МЕТОДОМ СЕМАНТИЧНИХ МЕРЕЖ

Автор(и)

  • Юрій Тулашвілі Національний університет водного господарства та природокористування, Україна

Ключові слова:

Зміст навчання, семантичні мережі, професійна підготовка, комп’ютер, особи з порушеннями зору

Анотація

У статті розкрита методика формування змісту навчання професійної комп’ютерної підготовки осіб з порушеннями зору із використанням  понятійно-тезисного підходу на основі апарату семантичних мереж. Ці підходи дають можливість реалізувати в технології навчання принципи індивідуального та диференціального навчання, спеціального педагогічного управління навчально-розвивальним процесом суб’єктів освіти з порушеннями зору.

 

 

Біографія автора

Юрій Тулашвілі, Національний університет водного господарства та природокористування

доктор педагогічних наук, професор кафедри прикладної математики

Посилання

Синьова Є. П. Тифлопсихологія : Підручник / Є. П. Синьова. – К. : Знання, 2008. – 365 с.

Конспект лекцій з дисципліни “Інформатика” для студентів напряму підготовки 6.030508 „Фінанси і кредит” (Професійне спрямування „Банківські технології та процеси”, „Фінанси”) та 6.030505 за напрямом підготовки „Управління персоналом та економіка праці” / Укладач З. Д. Коноплянко. – Львів : ЛІБС УБС НБУ, 2010. – 451 с.

Титенко С. В. Генерація тестових завдань у системі дистанційного навчання на основі моделі формалізації дидактичного тексту / С. В. Титенко // Наукові вісті НТУУ "КПІ". – 2009. – № 1(63). – С. 47-57.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-11-09