ОСОБЛИВОСТІ ДОСЛІДЖЕННЯ СТРАТЕГІАЛЬНОГО ПІДХОДУ В ПСИХОЛОГІЇ
Ключові слова:
стратегія, тактика, творче мислення, вирішення завданняАнотація
У статті розглядаються особливості дослідження стратегіального підходу в психології.Посилання
Балл Г.А. Теория учебных задач: психолого-педагогический аспект. – М.: Педагогика, 1990. – 184 с.
Брунер Дж. Психология познания. За пределами непосредственной информации. – М.:Прогресс, 1977. – 412 с.
Горобец Т.К. Особенности формирования у ущащихся стратегий решения задач: Дис. … канд. психол. наук. – К., 1970. – 266 с.
Гурова Л.Л. Психологический анализ решения задач. – Воронеж: Изд-во Воронежского Ун-та, 1976. – 323 с.
Кликс Ф. Побуждающееся мышление: История развития человеческого интеллекта. – Киев: Вища школа, 1985. – 295 с.
Козелецький Ю. Психологическая теория решения: Пер. с польск. – М.: Прогресс, 1979. – 504 с.
Кулюткін Ю.М., Сухобская Г.С. Стратегии решений // Мотивация познавательной деятельности. – Л., 1972. – С. 52–62
Мерлин В.С. Очерки интегрального исследования индивидуальности. – Педагогіка,1986. – 256 с.
Милер Д., Галантер Ю., Прибрам К. Планы и структура поведения. – М.: Прогресс, 1965. –32 с.
Моляко В.А. Психология конструкторской деятельности. – М.: Машиностроение, 1983. – 136 с.
Моляко В.О. Психологічна теорія творчості // Обдарована дитина. – 2004. – № 6. – С. 2–9.
Моляко В.О. Психологія творчості – нова парадигма дослідження конструктивної діяльності людини // Практична психологія та соціальна робота. – 2004. – № 8. – С. 1–4.
Новейший словарь иностранных слов и выражений. – М.: Современный
литератор, 2003. – 976 с.
Основные направления исследований психологии мышления в капиталистических странах. Отв. ред. Шорохов Е.В. – М.: Наука, 1966. –164 с.
Почепцов Г.Г. Стратегия. Инструментарий по управлению будущим. Рефл-бук. Ваклер, 2005. – 377 с.
Смульсон М.Л. Психологія розвитку інтелекту. Монографія. – К.: Нора-друк, 2003. – с. 298.
Творча діяльність в ускладнених умовах / В.О.Моляко, А.Б. Коваленко, Л.А.Мойсеєнко, В.А. Семиченко, Т.М. Третяк та ін. За загальною редакцією В.О.Моляко. – К., 2007. – 308 с. Шупейко И.Г. Эволюция и трансформация стратегий решения оперативнвх задач в процессе обучения: Автореф. дис. … канд. психол. наук. – М., 1983. – 25 с.
Шупейко И.Г. Эволюция и трансформация стратегий решения оперативнвх задач в процессе обучения: Автореф. дис. … канд. психол. наук. – М., 1983. – 25 с.
J.S. Вruner, J.J. Goodnow, G.A. Austin. A study of thinking. – New York, 1956.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Людмила Березова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).