СТРАТЕГІЧНІ НАПРЯМКИ PR-ДІЯЛЬНОСТІ В ПОБУДОВІ ІМІДЖУ ЦЕНТРІВ ЗАРУБІЖНИХ КУЛЬТУР В УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2409-9805.4.2017.150427Ключові слова:
PR-стратегії, імідж, інструментарій PR, центри зарубіжних культурАнотація
Мета дослідження – з’ясувати основні PR-стратегії та інструментарій для популяризації зарубіжних культур в Україні. Методологія дослідження полягає у комплексному застосуванні аналітичного, соціологічного та компаративного методів для дослідження напрямів створення стратегічних напрямів іміджу закладів культури з метою популяризації міжкультурних зв’язків. Наукова новизна роботи полягає в тому, що вперше проаналізовано досвід формування іміджу закладів культури інших країн засобами PR-технологій на теренах України. Висновки. В результаті проведеного дослідження встановлено, що в сучасних умовах фінансування галузі соціокультурної сфери принциповим є пошук і визначення різних засобів та інструментів PR для популяризації культурно-освітніх установ. У сучасних інтеграційних явищах державних ідей та національних культур спостерігається динаміка росту діяльності центрів культури, як одної з частин глобального громадського комунікативного простору. Конкурентна діяльність стимулює організації культури до використання PR стратегій побудови іміджу, а також до застосування PR-інструментарію у своїй культурно-освітній діяльності. Світовий досвід побудови комунікативних зв’язків засвідчує, що ті держави, які проводили послідовну та виважену політику у сфері культури стали яскравим прикладом швидкого зростання до рівня високорозвинених країн.
Посилання
Бебик В. М. Інформаційно-комунікаційний менеджмент глобального суспільства: психологія, технології, техніка паблік рилейшнз / В. М. Бебик. – Київ: МАУП, 2005. – 437 с.
Дудко О. С. Міжнародний піар у позиціонуванні суб’єктів міжнародної діяльності в мульти-культурному середовищі // Ученые записки Таврического національного университета им. В.И. Вернадского: Серия “Филология. Социальные коммуникации”. – Симферополь, 2011. – Том 24 (63), № 4. – Часть 1. С. 455 – 462.
Лебедева Т. Паблик рилейшнз: системные модели, технологи / Т. Лебедева. – Москва: Изд. МГУ, 2007. – 224 с.
Поняття, різновиди, принципи та форми взаємодії з цільовою аудиторією в PR-діяльності [Електронний ресурс] // Bukvar.su. – Режим доступу: http://bukvar.su/marketing/134950-Ponyatie-raznovidnosti-principy-i-formyvzaimodeiystviya-s-celevoiy-auditorieiy-v-PR-deyatel-nosti.html. – Назва з екрана.
Феномен соціокультурної комунікації [Електронний ресурс] // Bukvar.su. Режим доступу: http://bukvar.su/sociologija/page,2,71205-Moda-kak-fenomen-sociokul-turnoiy-kommunikacii.html. – Назва з екрана.
PR-стратегия [Електронний ресурс] / Всероссийский специализированный журнал «Пресс-служба» – Режим доступу: http://www.press-service.ru/terms/193/. – Назва з екрана.
PR-стратегія в умовах кризи [Електронний ресурс] / Донецький національний технічний університет – Режим доступу: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/bitstream/123456789/7693.pdf. – Назва з екрана.
Bebuk, V.M. (2005). Information and communication management of global society: psychology, technology, and technology of public relations. Kyiv: [in Ukrainian].
Dudko O. S. (2011). International PR in positioning of subjects of international activity in the multicultural environment. Scientific notes of the Taurian National University named after them. VI Vernadsky: Series «Philology. Social Communications.,» 455-462 [in Ukrainian].
Lebedeva T. (2007). Public relations: system models, technology. Moscow: publishing house of the Moscow State University [in Russian].
Concept, varieties, principles and forms of interaction with the target audience in PR-activities. Bukvar.su. Retrieved from http://bukvar.su.marketing.134950-Ponyatie-raznovidnosti-principy-i-formy-vzaimodeiystviya-scelevoiy-auditorieiy-v-PR-deyatel-nosti.html [in Ukrainian].
The phenomenon of socio-cultural communication. Bukvar.su. Retrieved from http://bukvar.su.sociologija.page,2,71205-Moda-kak-fenomen-sociokul-turnoiy-kommunikacii.html [in Ukrainian].
PR-strategy. «Press Service.» Retrieved from http://www.press-service.ru.terms.,193 [in Ukrainian].
PR-strategy in the minds of the crisis. Donetsk national technical university. Retrieved from http://ea.donntu.edu.ua:8080.jspui.bitstream.123456789.7693.pdf [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Nadiya Vartsaba
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.