АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ПЛАТФОРМ В ОСВІТІ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2409-9805.3.2018.150891Ключові слова:
освіта, інформаційні системи, технології, LMS-системи, ePortfolioАнотація
Мета роботи. Стаття висвітлює використання інформаційних технологій в освіта та їх вплив на здобувачів освіти. Проведено дослідження та аналіз використання в освіті інформаційно-комунікаційних технологій таких як Learning Management System та ePortfolio. Надано порівняльний аналіз даних технологій. Методи дослідження: аналіз літератури – дослідження можливостей кожної з технологій і зазначення їх функціонального набору; метод системного і порівняльного аналізу – для аналізу різних інформаційних платформ, визначення їх переваг та недоліків, порівняльний аналіз технологій. Наукова новизна роботи полягає у проведенні порівняльного аналізу інформаційно-комунікаційних платформ в освіті. Досліджено можливості, переваги та розроблено критерії оцінки інформаційних платформ з точки зору саморозвитку здобувача освіти. Висновки. Дослідження функціоналу LMS-систем та ePortfolio, аналіз їх можливого впливу на освітній процес; зазначено переваги від впровадження подібних технологій та проведено порівняльний аналіз даних технологій.
Посилання
Electronic Portfolios – [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://sites.google.com/site/
helenbarrettportfolio/competencies/electronic-portfolios
Stable Transitions – [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://kbarnstable.wordpress.com/
Web Portfolio Design and Applications – [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://goo.gl/mgJiNF
An Overview of E-Portfolios – [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://library.educause.edu/
resources/2005/1/an-overview-of-eportfolios
Панченко Л. Ф. Електронне портфоліо студента / Л. Ф. Панченко // Вісник Львівського державного
університету безпеки життєдіяльності. – 2013. – No 7. – С. 281-284. – [Електронний ресурс] – Режим
доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vldubzh_2013_7_45.
ДемидаБ.А. Системи дистанційного навчання: огляд, аналіз, вибір / Б.Демида, С.Сагайдак,
І.Копил // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2011. –No 694. – С. 98-107.
What is SCORM? – [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://scorm.com/scorm-explained/
Learning Management System (LMS) – [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.
ispring.ru/elearning-insights/chto-takoe-lms/
Was ist Blackboard Learn? – [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://help.blackboard.com/
de-de/Learn/Instructor/Getting_Started/What_Is_Blackboard_Learn
ATutor: Learning Management System – [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://atutor.
github.io/atutor/index.html
ATutor – [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/ATutor
About Moodle – [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://docs.moodle.org/35/en/About_Moodle
Features – [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://docs.moodle.org/35/en/Features
Classroom API – [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://support.google.com/edu/
classroom/answer/6253304?hl=ru
Google Класс – [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://goo.gl/KMBe5f
Сведения о Google Классе – [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://goo.gl/ZCVMBx
Electronic Portfolios. Retrieved from https://sites.google.com/site/helenbarrettportfolio/competencies/
electronic-portfolios
Stable Transitions. Retrieved from https://kbarnstable.wordpress.com/
Web Portfolio Design and Applications .Retrieved from https://goo.gl/mgJiNF
An Overview of E-Portfolios. Retrieved from https://library.educause.edu/resources/2005/1/an-
overview-of-eportfolios
Панченко Л. Ф. Електронне портфоліо студента / Л. Ф. Панченко // Вісник Львівського державного
університету безпеки життєдіяльності. – 2013. – No 7. – С. 281-284. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/
UJRN/Vldubzh_2013_7_45.
ДемидаБ.А. Системи дистанційного навчання: огляд, аналіз, вибір / Б.Демида, С.Сагайдак,
І.Копил // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2011. – No 694. – С. 98-107.
What is SCORM?. Retrieved from https://scorm.com/scorm-explained/8. Learning Management System (LMS). Retrieved from https://www.ispring.ru/elearning-insights/chto-takoe-lms/
Was ist Blackboard Learn? Retrieved from https://help.blackboard.com/de-de/Learn/Instructor/
Getting_Started/What_Is_Blackboard_Learn
ATutor: Learning Management System. Retrieved from https://atutor.github.io/atutor/index.html
ATutor. Retrieved from https://uk.wikipedia.org/wiki/ATutor
About Moodle. Retrieved from https://docs.moodle.org/35/en/About_Moodle
Features. Retrieved from https://docs.moodle.org/35/en/Features
Classroom API .Retrieved from https://support.google.com/edu/classroom/answer/6253304?hl=ru
Google Класс .Retrieved from https://goo.gl/KMBe5f
Сведения о Google Классе. Retrieved from https://goo.gl/ZCVMBx
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Olga Anisimova, Arthur Spektor
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.