ПРОФЕСІЙНІ СТАНДАРТИ ТА СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ В СФЕРІ PR-ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Olena Kynderevych Київського національного університету культури і мистецтв, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2409-9805.2.2019.175934

Ключові слова:

соціальні технології, технології «паблік рилейшнз», соціальна відповідальність, професійні стандарти, етика PR, громадська думка.

Анотація

Метою роботи є аналіз функцій соціальних технологій, з’ясування значення механізмів реалізації соціальної відповідальності та становлення професійних стандартів в сфері PR-діяльності. Методологія дослідження базується на застосуванні загальнонаукових та спеціальних методів пізнання, зокрема: аналізу, синтезу, логічного методу та методу узагальнень. Наукова новизна полягає у запровадженні твердження про те, що технології паблік рилейшнз уявляють собою універсальний „інструментарій” роботи з вільною людиною. Наявність же технологій паблік рилейшнз може бути ідентифіковано з наявністю зрілих суспільних зв’язків, які можуть існувати в умовах досить стабільної ринкової економіки, що захищена законами держави. Висновки. Аналіз функцій паблік рилейшнз у сфері бізнесу показує, що в найзагальнішому вигляді процес організації роботи у цій сфері має складатися з двох основних компонентів: по-перше, розроблення стратегії громадської діяльності бізнес-структури; по-друге, реалізація цієї стратегії. Програми корпоративної соціальної відповідальності мають бути розглянуті як складові комунікаційної стратегії корпорації, що відповідають завданням зв’язків з громадськістю, тобто побудові відносин між корпорацією і громадськістю, які враховують інтереси обох сторін. Політика соціальної відповідальності розширює спектр комунікаційних можливостей зв’язків з громадськістю бізнес-структури, привносячи нові інструменти взаємодії.

Біографія автора

Olena Kynderevych, Київського національного університету культури і мистецтв

кандидат філософських наук, доцент, доцент кафедри філософії

Посилання

Маннгейм К. Диагноз нашего времени / Пер. с нем. Москва : Юрист, 1994. С. 417.

Black S. The essentials of public relations. London : Rogan pagе, 1993. Р.11.

Grunig J., Hunt T. Managing Public Relations. N. Y. : Holt, Rinehart and Winston, 1984. 213 р.

Скотт М. Катлип, Аллен Х. Сентер, Глен М. Брум. Паблик рилейшнз: теория и практика. Москва : Вильямс, 2008. 640 с. С.214.

Mannheim, K. (1994). The Diagnosis of Our Time. Moscow: Yurist [in Russian].

Black, S. (1993). The Essentials of Public Relations. London: Rogan pag [in English].

Grunig, J. & Hunt, T. (1984). Managing Public Relations. New York: Holt, Rinehart, and Winston [in English].

Scott M. Kathleen, Allen H. Center, Glen M. Broom. (2008). Public Relations: Theory and Practice. Moscow, Williams [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-28

Номер

Розділ

Статті