ПРОФЕСІЙНІ СТАНДАРТИ ТА СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ В СФЕРІ PR-ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2409-9805.2.2019.175934Ключові слова:
соціальні технології, технології «паблік рилейшнз», соціальна відповідальність, професійні стандарти, етика PR, громадська думка.Анотація
Метою роботи є аналіз функцій соціальних технологій, з’ясування значення механізмів реалізації соціальної відповідальності та становлення професійних стандартів в сфері PR-діяльності. Методологія дослідження базується на застосуванні загальнонаукових та спеціальних методів пізнання, зокрема: аналізу, синтезу, логічного методу та методу узагальнень. Наукова новизна полягає у запровадженні твердження про те, що технології паблік рилейшнз уявляють собою універсальний „інструментарій” роботи з вільною людиною. Наявність же технологій паблік рилейшнз може бути ідентифіковано з наявністю зрілих суспільних зв’язків, які можуть існувати в умовах досить стабільної ринкової економіки, що захищена законами держави. Висновки. Аналіз функцій паблік рилейшнз у сфері бізнесу показує, що в найзагальнішому вигляді процес організації роботи у цій сфері має складатися з двох основних компонентів: по-перше, розроблення стратегії громадської діяльності бізнес-структури; по-друге, реалізація цієї стратегії. Програми корпоративної соціальної відповідальності мають бути розглянуті як складові комунікаційної стратегії корпорації, що відповідають завданням зв’язків з громадськістю, тобто побудові відносин між корпорацією і громадськістю, які враховують інтереси обох сторін. Політика соціальної відповідальності розширює спектр комунікаційних можливостей зв’язків з громадськістю бізнес-структури, привносячи нові інструменти взаємодії.
Посилання
Маннгейм К. Диагноз нашего времени / Пер. с нем. Москва : Юрист, 1994. С. 417.
Black S. The essentials of public relations. London : Rogan pagе, 1993. Р.11.
Grunig J., Hunt T. Managing Public Relations. N. Y. : Holt, Rinehart and Winston, 1984. 213 р.
Скотт М. Катлип, Аллен Х. Сентер, Глен М. Брум. Паблик рилейшнз: теория и практика. Москва : Вильямс, 2008. 640 с. С.214.
Mannheim, K. (1994). The Diagnosis of Our Time. Moscow: Yurist [in Russian].
Black, S. (1993). The Essentials of Public Relations. London: Rogan pag [in English].
Grunig, J. & Hunt, T. (1984). Managing Public Relations. New York: Holt, Rinehart, and Winston [in English].
Scott M. Kathleen, Allen H. Center, Glen M. Broom. (2008). Public Relations: Theory and Practice. Moscow, Williams [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Olena Kynderevych
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.