ЗАСТОСУВАННЯ ЗАХІДНИХ PR-МЕТОДІВ МУЗИЧНОГО ШОУ-БІЗНЕСУ НА ПРИКЛАДІ ЕТНОГУРТУ «ДАХАБРАХА»

Автор(и)

  • Nadezhda Vartsaba Київського національного університету культури і мистецтв, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2409-9805.2.2019.175935

Ключові слова:

імідж, шоу-бізнес, PR, музичний продукт, пострадянські країни, етнохаос, іміджмейкінг, івент-маркетинг, український менталітет, соціальна відповідальність, аудіозаписи, відеоматеріал.

Анотація

Метою дослідження є узагальнення теорій впровадження та застосування західних PR- технології українським етногуртом «ДахаБраха» та ступінь ефективності їх використання в музичній сфері. Методологічну основу дослідження покладено принцип системного підходу та порівняльно- історичний метод аналізу, а також фундаментальні положення теорії та історії PR-технологій у шоу-бізнесі. Наукова новизна статті полягає у використанні PR-технологій українським етногуртом «ДахаБраха» як чинник формування оригінального образу та музичного стилю гурту. Висновки. Таким чином, слід значити, що PR-методи, які використовуються для просування українського продукту шоу-бізнесу є запозиченими із західного досвіду. До того ж екстраполюючи західні PR-технології на сучасні вітчизняні реалії можна досягнути бажаних результатів. Отже, не слід не забувати про особливості ментальності української громадськості під час використання традиційних західних методів просування. На сьогодні актуальним було б спрямувати потенціал шоу-бізнесових PR-технологій на просування елітного власне українського музичного продукту і тим самим сприяти поверненню вітчизняній масовій культурі українського обличчя. Продовження досліджень у цій сфері надають можливість більш ефективно та якісно працювати з цільовими групами.

Біографія автора

Nadezhda Vartsaba, Київського національного університету культури і мистецтв

старший викладач кафедри зв’язків з громадськістю і журналістики

Посилання

ДахаБраха: про всесвітню популярність, любов до української культури та позбавлення від

«шароварних комплексів». URL: https://styler.rbc.ua/ukr/zvyozdy/ dahabraha-1517491034.html (дата звернення: травень 2019).

Коновалов А. В. Маленькие секреты большого шоу-бизнеса. Санкт-Петербург : Питер, 2005. 193 с.

Про нас. Сайт ДахаБраха. URL: https://www.dakhabrakha.com.ua/uk/about/ (дата звернення: травень 2019).

Татаринова Г. Н. Теория и практика связей с общественностью. Омск : Изд-во ОмГТУ, 2009. 216 с.

DahaBraha: about worldwide popularity, love for Ukrainian culture and getting rid of «trophy complexes». URL: https://styler.rbc.ua/ukr/zvyozdy/ dahabraha-1517491034.html [in Ukrainian].

Konovalov A.V. (2005). Little secrets of big show business. Sankt-Peterburg: Piter [in Russian].

About us. The site of DahaBraha. URL: https://www.dakhabrakha.com.ua/uk/about/ [in Ukrainian].

Tatarinova G. N. (2009). Theory and practice of public relations. Omsk: Izdatel'stvo OmGTU [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-28

Номер

Розділ

Статті