ЗАСТОСУВАННЯ ЗАХІДНИХ PR-МЕТОДІВ МУЗИЧНОГО ШОУ-БІЗНЕСУ НА ПРИКЛАДІ ЕТНОГУРТУ «ДАХАБРАХА»
DOI:
https://doi.org/10.32461/2409-9805.2.2019.175935Ключові слова:
імідж, шоу-бізнес, PR, музичний продукт, пострадянські країни, етнохаос, іміджмейкінг, івент-маркетинг, український менталітет, соціальна відповідальність, аудіозаписи, відеоматеріал.Анотація
Метою дослідження є узагальнення теорій впровадження та застосування західних PR- технології українським етногуртом «ДахаБраха» та ступінь ефективності їх використання в музичній сфері. Методологічну основу дослідження покладено принцип системного підходу та порівняльно- історичний метод аналізу, а також фундаментальні положення теорії та історії PR-технологій у шоу-бізнесі. Наукова новизна статті полягає у використанні PR-технологій українським етногуртом «ДахаБраха» як чинник формування оригінального образу та музичного стилю гурту. Висновки. Таким чином, слід значити, що PR-методи, які використовуються для просування українського продукту шоу-бізнесу є запозиченими із західного досвіду. До того ж екстраполюючи західні PR-технології на сучасні вітчизняні реалії можна досягнути бажаних результатів. Отже, не слід не забувати про особливості ментальності української громадськості під час використання традиційних західних методів просування. На сьогодні актуальним було б спрямувати потенціал шоу-бізнесових PR-технологій на просування елітного власне українського музичного продукту і тим самим сприяти поверненню вітчизняній масовій культурі українського обличчя. Продовження досліджень у цій сфері надають можливість більш ефективно та якісно працювати з цільовими групами.Посилання
ДахаБраха: про всесвітню популярність, любов до української культури та позбавлення від
«шароварних комплексів». URL: https://styler.rbc.ua/ukr/zvyozdy/ dahabraha-1517491034.html (дата звернення: травень 2019).
Коновалов А. В. Маленькие секреты большого шоу-бизнеса. Санкт-Петербург : Питер, 2005. 193 с.
Про нас. Сайт ДахаБраха. URL: https://www.dakhabrakha.com.ua/uk/about/ (дата звернення: травень 2019).
Татаринова Г. Н. Теория и практика связей с общественностью. Омск : Изд-во ОмГТУ, 2009. 216 с.
DahaBraha: about worldwide popularity, love for Ukrainian culture and getting rid of «trophy complexes». URL: https://styler.rbc.ua/ukr/zvyozdy/ dahabraha-1517491034.html [in Ukrainian].
Konovalov A.V. (2005). Little secrets of big show business. Sankt-Peterburg: Piter [in Russian].
About us. The site of DahaBraha. URL: https://www.dakhabrakha.com.ua/uk/about/ [in Ukrainian].
Tatarinova G. N. (2009). Theory and practice of public relations. Omsk: Izdatel'stvo OmGTU [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Nadezhda Vartsaba
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.