ВИКОРИСТАННЯ ПРИЙОМІВ СУГЕСТІЇ У СУЧАСНІЙ РЕКЛАМІ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2409-9805.1.2020.205450Анотація
Мета роботи. У статті розглядаються актуальні питання формування термінів «реклама» і «сугестія» та проведено аналіз використання сугестивних прийомів у сучасній рекламі. Методологія дослідження включає застосування описового методу, методу аналізу й синтезу для виявлення соціокультурного значення реклами. Наукова новизна роботи полягає у всебічній характеристиці найбільш типових видів реклами та аналізі основних прийомів сугестії, що використовуються в рекламі, у лінгвістичному дискурсі. Висновки. Детальний аналіз ґенези термінів «реклама» і «сугестія» доводить, що вони мають давню цікаву історію, яка тісно пов’язана з розвитком світового науково-технічного
прогресу. Дослідження показало, що поняття «реклама» сприймається сучасними науковцями як поліаспектне явище, оскільки вивчається з соціального, економічного, психологічного, лінгвістичного, естетичного поглядів. Багатозначний характер має і сугестія, оскільки широко використовується не лише у літературознавстві, а у й лінгвістиці, психології, театралознавстві, рекламі. У рекламних зверненнях сугестія відіграє значну роль, тому що спираються на почуттєво-асоціативну складову людської свідомості.
Ключові слова: реклама, сугестія, лінгвістика, маніпуляція, людська свідомість.
Посилання
Bart, R. (1994). Izbrannye raboty: Semiotika: Poetika. (G.K. Kosikova, Trans) Moscow: Progress [in Russian].
Busel, V.T. (Eds.). (2001). Velikij tlumachnij slovnik suchasnoyi ukrayinskoyi movi. Kyiv. Irpin: VTF «Perun» [in Ukranian].
Zhivotko, A. P. (1999). Istoriya ukrayinskoyi presi. Kyiv: Nasha kultura i nauka [in Ukranian].
Mokshancev, R. I. (2003). Psihologiya reklamy. Moscow: INFRA-M, Novosibirsk [in Russian].
Ivanchenko, R. G. (Eds.). (1998). Slovnik terminiv. Kyiv: Fond spriyannya rozvitku knigovidannya ta presi [in Ukranian].
Sorokina, L. Ye. (2014). Movlennyeva manipulyaciya ta inshi vidi movlennyevogo vplivu: terminologichne rozmezhuvannya ponyat. Naukovij visnik Mizhnarodnogo gumanitarnogo universitetu.
Seriya: Filologiya. Odesa: Vidavnichij dim «Gelvetika». Vip. 8. T.2. [in Ukranian].
Uchenova, V. V. & Staryh, N. V. (1999). Istoriya reklamy. Moscow: YuNITI [in Russian].
Franko, I. (1981). Iz sekretiv poetichnoyi tvorchosti. Zibr. tv.: U 50 t. Kyiv: Naukova dumka. T. 31. [in Ukranian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Lyudmila Cherednyk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.