МЕНЕДЖМЕНТ ВЕБ-КОНТЕНТУ ЯК СУЧАСНИЙ ПОЛІФУНКЦІОНАЛЬНИЙ НАПРЯМ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2409-9805.1.2021.229857Анотація
Метою дослідження є окреслення основних концептів у галузі менеджменту веб-контенту та виявлення основних складових функціональної діяльності у цій сфері. Методологія дослідження базується на комплексі загальнонаукових методів аналізу і синтезу, індукції і дедукції, оглядово-
аналітичного, а також узагальнення та абстрагування, що дало змогу виявити і узагальнити основні ознаки, завдання діяльності та концепти, які визначають менеджмент веб-контенту як сучасний поліфункціональний напрям діяльності. Наукова новизна виконаного дослідження полягає в окресленні ознак, завдань діяльності та основних концептів сучасного поліфункціонального напряму інформаційно-управлінської діяльності – менеджменту веб-контенту, який актуалізувався у зв’язку з цифровими трансформаціями усіх сфер суспільного життя. Висновки. Основними концептами менеджменту веб-контенту як стратегії формування цифрового інформаційно-комунікативного середовища є: цифрові трансформації усіх сфер суспільного життя як чинник розвитку діяльності у сфері веб-середовища, розвиток інформаційно-комунікативної інфраструктури суспільства, веб-ресурси як сукупність інтегрованих засобів технічного, програмно-апаратного характеру, а також контенту, призначеного для публікації у веб-просторі, спеціальна професійна освіта у галузі менеджменту веб-контенту. Процесний підхід теорії управління до менеджменту веб-контенту, застосування концепцій проєктного менеджменту та комплексне урахування спільності життєвого циклу сайту та життєвого циклу веб-контенту дає змогу ефективного створення і функціонування веб-ресурсу.
Ключові слова: цифровізація, менеджмент, веб-контент, менеджмент веб-контенту.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.