Соціальна реклама як засіб формування патріотизму молоді України: емпіричне дослідження
DOI:
https://doi.org/10.32461/2409-9805.1.2022.257263Анотація
Мета статті – висвітлити результати емпіричного дослідження ролі та ефективності впливу різновидів та форм соціальної реклами на формування патріотизму. Методологія дослідження. Використано комплекс методів на основі міждисциплінарної інтеграції інструментарію соціологічного, комунікативного, аксіологічного підходів з урахуванням принципів об’єктивності, системності, достовірності тощо. Для аналізу соціальної реклами як соціокомунікативного явища використано функціональний підхід, інструментарій якого, зокрема, став підґрунтям поглибленого дослідження методологічних засад формування патріотизму рекламними засобами. Також використано загальнонаукові методи аналізу, синтезу, узагальнення,
систематизації. Діагностичні методи анкетування, самооцінки, кількісний та якісний аналіз отриманих результатів використано для вимірювання ефективності соціальної відеореклами у формуванні патріотизму. Наукова новизна. Розроблено методику та доведено ефективність соціальної відеореклами у формуванні патріотизму. Висновки. Результати дослідження свідчать про досить високий рівень сформованості патріотизму, зокрема молоді, та об’єктивують підстави висновку, що студенти розуміють поняття «патріотизм» та рефлексують себе як патріотів. Це дає змогу вважати обґрунтовано вірогідною їх відповідь на питання щодо впливу патріотичної соціальної відеореклами на формування патріотизму. Ефективність соціальної відеореклами щодо формування патріотизму може бути підвищеною за рахунок збагачення контенту, який втримує
інформацію про національні традицій, культурні надбання та духовну спадщину нашої країни, розширення тематики відеореклами родинними цінностями і сімейними історіями. Підвищити дієвість патріотичної соціальної реклами можливо за рахунок використання найпопулярнішого
інформаційного ресурсу – інтернету, зокрема відеохостингів.
Ключові слова: соціальна реклама, патріотична реклама, патріотизм, емпіричне дослідження, відеореклама.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.