Сучасні орієнтири в процесі викладання маркетингу для студентів спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа»
DOI:
https://doi.org/10.32461/2409-9805.2.2023.284677Анотація
Мета статті – узагальнити інформацію про видання і публікації сучасного періоду, які слугують джерельною базою в процесі викладання маркетингу для студентів спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» в закладах вищої освіти України. Методологія дослідження ґрунтується на принципах наукової об’єктивності, використанні структурно-функціонального підходу та застосуванні методів контент-аналізу та синтезу, порівняння і узагальнення. Наукова новизна роботи полягає у виявленні та проблемно-тематичному узагальненні переліку видань і публікацій останніх років, які вважаємо актуальними в процесі викладання маркетингу для студентів спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» в ЗВО України. Висновки. Розгляд видань і публікацій сучасного періоду, які слугують джерельною базою в процесі викладання маркетингу для студентів спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» у ЗВО засвідчив, що сьогодні відбувається формування нових концепцій застосування маркетингу в бібліотечній та архівній справі. Завдяки активній цифровізації освітньої діяльності в Україні відбуваються трансформаційні процеси у викладанні маркетингу студентам спеціальності 029 ІБАС, про що постійно висвітлюють відповідні фахові видання.
Ключові слова: спеціальність 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа», маркетинг, бібліотеки, архіви, заклад вищої освіти, Київський університет імені Бориса Грінченка.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Олена Політова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.