Популяризація бібліографічної продукції як важливий складник рекламно-інформаційної діяльності бібліотек

Автор(и)

  • Оксана Антонюк

DOI:

https://doi.org/10.32461/2409-9805.3.2023.290982

Анотація

Мета дослідження спрямована на аналізування ефективних методів та інструментів просування бібліографічної продукції бібліотек з використанням інтернет-можливостей, зокрема шляхом розгляду наявних практик та інноваційних стратегій у мережевому просторі для підвищення доступності бібліографічних ресурсів. Методи дослідження. Для опрацювання цієї проблематики використано загальнонаукові методи (аналіз, синтез, дедукція та індукція) щодо використання маркетингових інструментів, соціальних комунікацій, інтернет-можливостей для обміну й поширення ресурсів бібліографічної продукції в сучасному бібліотечному просторі України. У результаті застосування цих методів ми отримали глибоке розуміння потенціалу використання маркетингових інструментів, соціальних комунікацій та інтернет-можливостей для обміну та поширення бібліографічної продукції в сучасних бібліотеках України. Наукова новизна дослідження зумовлена тим, що тематика популяризації бібліографічної продукції бібліотек в Україні досі залишається не достатньо розробленою, особливо щодо промоції видань засобами мережі «Інтернет», і потребує комплексного підходу до вивчення всіх можливостей та виявлення шляхів розвитку діяльності бібліотек. Такий всебічний підхід дасть змогу ідентифікувати оптимальні шляхи та стратегії розвитку діяльності бібліотек в умовах цифрової епохи, що, відповідно, сприятиме покращенню доступу до культурної спадщини та інформації для громадськості, збільшенню інформаційної грамотності та підтримці бібліотек як важливого чинника освіти та культурного розвитку суспільства. Висновки. У дослідженні розглянуто ефективність рекламно-інформаційної діяльності бібліотек щодо популяризації бібліографічної продукції із залученням широких можливостей інтернету. Особливу увагу приділено основним інструментам просування бібліографічної продукції в social media та залучення інструментів краудфандингу.

Ключові слова: бібліографічна продукція, рекламно-інформаційна діяльність, бібліотечний маркетинг, популяризація, інтернет-маркетинг, блог, буктрейлер, соціальні медіа, SMM (Social Media Marketing), цифровий маркетинг, репутаційний маркетинг, івент-маркетинг, партизанський маркетинг, краудфандинг.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-11-15

Номер

Розділ

Статті