Популяризація бібліографічної продукції як важливий складник рекламно-інформаційної діяльності бібліотек
DOI:
https://doi.org/10.32461/2409-9805.3.2023.290982Анотація
Мета дослідження спрямована на аналізування ефективних методів та інструментів просування бібліографічної продукції бібліотек з використанням інтернет-можливостей, зокрема шляхом розгляду наявних практик та інноваційних стратегій у мережевому просторі для підвищення доступності бібліографічних ресурсів. Методи дослідження. Для опрацювання цієї проблематики використано загальнонаукові методи (аналіз, синтез, дедукція та індукція) щодо використання маркетингових інструментів, соціальних комунікацій, інтернет-можливостей для обміну й поширення ресурсів бібліографічної продукції в сучасному бібліотечному просторі України. У результаті застосування цих методів ми отримали глибоке розуміння потенціалу використання маркетингових інструментів, соціальних комунікацій та інтернет-можливостей для обміну та поширення бібліографічної продукції в сучасних бібліотеках України. Наукова новизна дослідження зумовлена тим, що тематика популяризації бібліографічної продукції бібліотек в Україні досі залишається не достатньо розробленою, особливо щодо промоції видань засобами мережі «Інтернет», і потребує комплексного підходу до вивчення всіх можливостей та виявлення шляхів розвитку діяльності бібліотек. Такий всебічний підхід дасть змогу ідентифікувати оптимальні шляхи та стратегії розвитку діяльності бібліотек в умовах цифрової епохи, що, відповідно, сприятиме покращенню доступу до культурної спадщини та інформації для громадськості, збільшенню інформаційної грамотності та підтримці бібліотек як важливого чинника освіти та культурного розвитку суспільства. Висновки. У дослідженні розглянуто ефективність рекламно-інформаційної діяльності бібліотек щодо популяризації бібліографічної продукції із залученням широких можливостей інтернету. Особливу увагу приділено основним інструментам просування бібліографічної продукції в social media та залучення інструментів краудфандингу.
Ключові слова: бібліографічна продукція, рекламно-інформаційна діяльність, бібліотечний маркетинг, популяризація, інтернет-маркетинг, блог, буктрейлер, соціальні медіа, SMM (Social Media Marketing), цифровий маркетинг, репутаційний маркетинг, івент-маркетинг, партизанський маркетинг, краудфандинг.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Оксана Антонюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.