Використання цифрових маркетингових підходів у біотехнологічному виробництві
DOI:
https://doi.org/10.33730/2310-4678.4.2021.253086Ключові слова:
екологічний маркетинг, біотехнології, цифрові підходи, маркетингові комунікації, економіка природокористування, сільське господарствоАнотація
Обґрунтовано ефективність використання цифрових маркетингових інструментів та різних функцій для біотехнологічного виробництва. Висвітлено їх основні функції, переваги, а також надані основні критерії, що свідчать про їх ефективність на сучасному етапі та можливості їх подальшого використання в майбутньому. Обґрунтовано етапи проведення досліджень на ринку біологічних препаратів на землях сільськогосподарського призначення та на підприємствах, що є безпосередніми споживачами біопрепаратів. Також висвітлено зв’язок маркетингової ланки між виробниками цих препаратів на рівні С2С та їх зворотній зв’язок. Охарактеризована доцільність застосування кожного окремого інструменту залежно від ситуації біотехнологічного підприємства на ринку, а також описано ситуації, де підприємству доцільно звертати увагу на зазначені показники. Визначено етапи використання таргетованої реклами для біотехнологічних компаній, проаналізовано ефективність запуску рекламної кампанії в цифровій площині. Зокрема, визначено основні підходи у використанні таргетованої реклами, зазначено етапи та реальні приклади сучасних біотехнологічних компаній, які діють на ринку України, і, відповідно, відображають реальний стан розвитку цифрових маркетингових інструментів у біотехнологічній галузі сільського господарства України.
Посилання
Amerykanska asotsiatsiia marketynhu — American Marketing Association. URL: www.MarketingPower. com [in English].
Gaidar, A. (2020). Instrumentarii ekolohichnoho marketynhu v biotekhnolohichnomu vyrobnytstvi [Environmental marketing toolkit in biotechnological production]. Ekonomichnyi dyskurs — Economic discourse, 3, 7–15 [in Ukrainian].
Zinovchuk, N., Rashchenko, A. (2015). Ekolohichnyi marketynh: navch. posibn. [Environmental marketing: tutorial]. Zhytomyr: Vyd-vo ZhDU im. I. Franka [in Ukrainian].
Kotler, F. (2001). Marketing menedzhment [Marketing Management]. Sankt-Peterburg: Piter [in Russian].
Kotler, F. (2007). Osnovy marketinga [Fundamentals of Marketing]. Izdatelskiy dom «Vilyame» [in Russian].
Lamben, J. (1996). Strategicheskiy marketing [Strategic marketing]. Moskva: Nauka [in Russian].
Lamben, J. (2006). Menedzhment, orientirovannyy na rynok: strategicheskiy marketing i operatsionnyy marketing [Market-oriented management: strategic marketing and operational marketing]. SPB.: Piter [in Russian].
Lazarenko, V. (2016). Sutnist ekolohichnoho marketynhu v ahrarnomu sektori ekonomiky [The essence of environmental marketing in the agricultural sector of the economy]. Zbalansovane pryrodokorystuvannia — Balanced environmental management, 2, 59–65 [in Ukrainian].
Sadchenko, O., Kharichkov, S. (2007). Marketynh ekolohichno spriamovanoi innovatsiinoi diialnosti. Problemy upravlinnia innovatsiinym pidpryiemnytstvom ekolohichnoho spriamuvannia [Marketing of environmentally friendly innovation. Problems of management of innovative entrepreneurship of ecological direction]. Sumy: Universytetska knyha [in Ukrainian].
Ottman, J. (2011). The New Rules of Green Marketing: Strategies, Tools, and Inspiration for Sustainable Branding. San Francisco: Berrett-Koehler Publishers [in English].
Polonsky, M. (1994). An introduction to Green Marketing. Electronic Green Journal. Vol. 1 (2). URL: http://egj.lib.uidaho.edu/ egj02 [in English].
Tolliver-Nigro H. (2009). Green Marketing: What’s All the Fuss? URL: http://inspiredeconomist.com/2009/06/29/green-marketing-whats-all-the-fuss [in English].
Zinovchuk, N., Orel, O. (2016). Ecological Consideration of Ukrainian Agribusiness. Agrarian perspectives xxv: Global and Еuropean challenges for food production, agribusiness and the rural economy. Czech republic, 401–408 [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).