Концепция фундаменталізації математичної освіти вищої технічної школи

Autor/innen

  • Юлія Геннадіївна Лобода Одеська національна академія харчових технологій, Ukraine
  • Олена Юріївна Орлова Одеська національна академія харчових технологій, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.15673/2072-9812.2/2015.51583

Schlagworte:

Активне навчання, розвиваюче навчання, проблемне навчання

Abstract

У статті розглянуті проблеми активізації учбово-пізнавальної діяльності студентів вищої школи при вивченні вищої математики. Активізації учбово-пізнавальної діяльності студентів сприяють збудження інтересу до дисципліни, професійна спрямованість, наочність навчання, використання міжпредметних зв’язків, методи активного навчання. Виявлені і описані критерії активізації учбово-пізнавальної діяльності студентів. Детально розглянуто формування базових професійних компетенції студентів вищої школи. Розглянуті можливості для реалізації прикладної спрямованості навчання вищої математики, приділена увага міжпредметним зв’язкам математики з іншими учбовими дисциплінами, розібрані основні функції між предметних зв’язків, роль міжпредметних зв’язків в розвитку самостійного і творчого мислення, у формуванні пізнавальної активності і інтересу до пізнання математики. Сформульовані вимоги до складання професійно-спрямованих і дослідницьких завдань, класифіковані їх функції. Приділена увага традиційним і нетрадиційним методам навчання, в цьому контексті розглянуті поняття "Активне навчання", "розвиваюче навчання", "проблемне навчання". В якості активізуючих методів навчання розглянуті і класифіковані ділові ігри, метод мозкової атаки. Детально розглянута проблема організації і управління самостійною роботою студентів, а так само контролю контролю за її виконанням.

Autor/innen-Biografien

Юлія Геннадіївна Лобода, Одеська національна академія харчових технологій

КСиУБП доцент

Олена Юріївна Орлова, Одеська національна академія харчових технологій

КСиУБП ст. преподаватель

Literaturhinweise

Т. В. Крылова, О. М. Гулєша, О. Ю. Орлова. Концепція активізації процесу навчання математики студентів вищої технічної школи // Матеріали XVI міжнар. наук.-метод. конф. «Методы совершенствования фундаментального образования в школах и вузах», Севастополь, 19-23 вересня 2011 р. - Севастополь: СевНТУ, (2011), с. 80-83.

Veröffentlicht

2015-10-15