Використання навчальних матеріалів для дистанційної форми навчання дисципліни «фізичне виховання»
##article.abstract##
Анотація. Стаття носить аналітичний характер, у якій надано загальну характеристику навчальних матеріалів для дистанційної форми навчання дисципліни «Фізичне виховання». Обґрунтовано мету та завдання дослідження. Отримані дані дозволяють стверджувати, що навчальний процес з фізичного виховання у дистанційній формі є безперервним, має свій навчальний зміст. Може продовжуватися й вдосконалюватися у часі.
Ключові слова: дистанційне навчання, фізичне виховання, система, студенти, практична робота, вдосконалення, рухова активність, самоаналіз.
Список використаної літератури
Борейко Н. Ю., Азаренкова Л. Л., Глядя С. О., Юшко О. В. Організація навчальних занять з фізичного виховання в умовах пандемії. Вісник національного технічного університету «ХПІ». Серія: актуальні проблеми розвитку українського суспільства. 2021. № 1. С 57–63.
Глядя С.О. Зміни у системі фізичного виховання студентів в умовах дистанційної форми навчання. Здоров’я нації і вдосконалення фізкультурно-спортивної освіти: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 22–23 квітня 2021 р. С. 195–200.
Закон України «Про затвердження Положення про дистанційне навчання» від 25.04.2013.
Концепція розвитку дистанційної освіти в Україні (затверджено Постановою МОН України В.Г. Кременем 20 грудня 2000 р).
Осадча К. Сучасні зарубіжні дослідження дистанційних технологій навчання. Педагогіка і психологія професійної освіти. 2012. №6. С. 229–234.
Про затвердження Положення про дистанційне навчання : Наказ МОН України від 25.04.2013 № 466 [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0703-13.
Согоконь О. А., Донець О. В., Гогоць В. Д. Фізичне виховання – дистанційна форма навчання. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка Полтава: Сімон, 2021. 120 с.
Степанов М. О. Основи психології і педагогіки: навчальний посібник К.: Академвидав, 2006. 520 с.