Використання навчальних матеріалів для дистанційної форми навчання дисципліни «фізичне виховання»
Abstract
Анотація. Стаття носить аналітичний характер, у якій надано загальну характеристику навчальних матеріалів для дистанційної форми навчання дисципліни «Фізичне виховання». Обґрунтовано мету та завдання дослідження. Отримані дані дозволяють стверджувати, що навчальний процес з фізичного виховання у дистанційній формі є безперервним, має свій навчальний зміст. Може продовжуватися й вдосконалюватися у часі.
Ключові слова: дистанційне навчання, фізичне виховання, система, студенти, практична робота, вдосконалення, рухова активність, самоаналіз.
Список використаної літератури
Борейко Н. Ю., Азаренкова Л. Л., Глядя С. О., Юшко О. В. Організація навчальних занять з фізичного виховання в умовах пандемії. Вісник національного технічного університету «ХПІ». Серія: актуальні проблеми розвитку українського суспільства. 2021. № 1. С 57–63.
Глядя С.О. Зміни у системі фізичного виховання студентів в умовах дистанційної форми навчання. Здоров’я нації і вдосконалення фізкультурно-спортивної освіти: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 22–23 квітня 2021 р. С. 195–200.
Закон України «Про затвердження Положення про дистанційне навчання» від 25.04.2013.
Концепція розвитку дистанційної освіти в Україні (затверджено Постановою МОН України В.Г. Кременем 20 грудня 2000 р).
Осадча К. Сучасні зарубіжні дослідження дистанційних технологій навчання. Педагогіка і психологія професійної освіти. 2012. №6. С. 229–234.
Про затвердження Положення про дистанційне навчання : Наказ МОН України від 25.04.2013 № 466 [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0703-13.
Согоконь О. А., Донець О. В., Гогоць В. Д. Фізичне виховання – дистанційна форма навчання. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка Полтава: Сімон, 2021. 120 с.
Степанов М. О. Основи психології і педагогіки: навчальний посібник К.: Академвидав, 2006. 520 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Authors publishing in this journal retain the copyright to their work and grant the journal the right of first publication under the terms of the specified license, which permits others to freely use, distribute, adapt, and build upon the work, provided that proper attribution is given to the original authors and the source of the publication.
Authors may enter into separate, additional non-exclusive agreements for the distribution of the published version of the work (for example, depositing it in institutional repositories or including it in monographs), provided that the original publication in this journal is properly acknowledged.
The journal’s editorial policy encourages authors to deposit their manuscripts in open electronic repositories or on personal websites both prior to and during the editorial process, as this fosters scientific communication and increases citation rates.