ЗМІНА РІВНЯ ОКРЕМИХ РУХОВИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІВЧАТ 10–11-ТИ РОКІВ ПІД ВПЛИВОМ ЗАНЯТЬ ЧИРЛІДИНГОМ

##article.authors##

  • Т. М. Бала Харківська державна академія фізичної культури , Ukraine image/svg+xml https://orcid.org/0000-0002-5427-6796
  • К. Ю. Гребенюк Харківська державна академія фізичної культури , Ukraine image/svg+xml
  • Г. П. Скрипніченко Харківська державна академія фізичної культури , Ukraine image/svg+xml
  • А. В. Архипова Харківська державна академія фізичної культури , Ukraine image/svg+xml

##semicolon##

чирлідинг##common.commaListSeparator## гнучкість##common.commaListSeparator## координаційні здібності##common.commaListSeparator## школярі 5–6-х класів

##article.abstract##

В статті відображені показники окремих рухових здібностей школярів 5–6-х класів, що відносяться до підготовчої медичної групи загальноосвітньої школи, а також їх зміни під впливом спеціально підібраних вправ чирлідингу.

##submission.authorBiography##

##submission.authorWithAffiliation##

к. фіз. вих., доц.

##submission.citations##

Ажиппо, О. Ю., Коновалов, В. В., Приходько, В. В., Дорофєєва,Т. І., Табінська, С. О., & Жук, В. О. (2014). Вступ до вищої фізкультурної освіти: навчальний посібник. Харків: Точка.

Ажиппо, О. Ю., & Кузьменко, І. О. (2015). Факторна структура функціонального стану сенсорних систем учнів 6-х класів. Спортивна наука України, (1), 7-11. Львів: ЛДУФК.

Бала, Т. М., & Масляк, І. П. (2014). Чирлідинг у фізичному вихованні школярів: Метод. посібник для вчителів фізичної культури загальноосвітніх навчальних закладів. Харків: ХДАФК.

Бала, Т. М. (2015). Вплив вправ чирлідингу на координаційні здібності школярів 5-9-х класів. Слобожанський науково-спортивний вісник, (5(49)), 24-28. Харків: ХДАФК.

Головченко, О. І. (2009). Характеристика спеціально організованої та спонтанної рухової активності в учнів середнього шкільного віку з різним рівнем розвитку особистісних якостей. Теорія та методика фізичного виховання, (2), 15-18.

Круцевич, Т. Ю., & Безверхня, Г. В. (2010). Рекреація у фізичній культурі різних груп населення: навч. посібник. Київ: Олімпійська література.

Масляк, І. П. (2015). Вплив спеціально спрямованих вправ на окремі функції сенсорних систем молодших школярів. Слобожанський науково-спортивний вісник, (5(49)), 63-67. Харків: ХДАФК.

Худолій, О. М., & Забора, А. В. (2001). Теоретичні основи планування навчальної роботи з фізичної культури в школі. Теорія і практика фізичного виховання, (1), 3-12.

Худолій, О. М. (2008). Загальні основи теорії і методики фізичного виховання: навчальний посібник. Харків: ОВС.

Шиян, Б. М. (2001). Теорія і методика фізичного виховання школярів. Тернопіль: Навчальна книга – Богдан.

##submission.downloads##

##submissions.published##

2016-05-20

##submission.howToCite##

Бала, Т. М., Гребенюк, К. Ю., Скрипніченко, Г. П., & Архипова, А. В. (2016). ЗМІНА РІВНЯ ОКРЕМИХ РУХОВИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІВЧАТ 10–11-ТИ РОКІВ ПІД ВПЛИВОМ ЗАНЯТЬ ЧИРЛІДИНГОМ. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 18–24. изтеглен на от https://journals.uran.ua/hdafk-tmfv/article/view/71896

##issue.issue##

##section.section##

Статті