ЗМІНА РІВНЯ ОКРЕМИХ РУХОВИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІВЧАТ 10–11-ТИ РОКІВ ПІД ВПЛИВОМ ЗАНЯТЬ ЧИРЛІДИНГОМ

Auteurs

  • Т. М. Бала Харківська державна академія фізичної культури , Ukraine image/svg+xml https://orcid.org/0000-0002-5427-6796
  • К. Ю. Гребенюк Харківська державна академія фізичної культури , Ukraine image/svg+xml
  • Г. П. Скрипніченко Харківська державна академія фізичної культури , Ukraine image/svg+xml
  • А. В. Архипова Харківська державна академія фізичної культури , Ukraine image/svg+xml

Mots-clés :

чирлідинг, гнучкість, координаційні здібності, школярі 5–6-х класів

Résumé

В статті відображені показники окремих рухових здібностей школярів 5–6-х класів, що відносяться до підготовчої медичної групи загальноосвітньої школи, а також їх зміни під впливом спеціально підібраних вправ чирлідингу.

Biographie de l'auteur

Т. М. Бала, Харківська державна академія фізичної культури

к. фіз. вих., доц.

Références

Ажиппо, О. Ю., Коновалов, В. В., Приходько, В. В., Дорофєєва,Т. І., Табінська, С. О., & Жук, В. О. (2014). Вступ до вищої фізкультурної освіти: навчальний посібник. Харків: Точка.

Ажиппо, О. Ю., & Кузьменко, І. О. (2015). Факторна структура функціонального стану сенсорних систем учнів 6-х класів. Спортивна наука України, (1), 7-11. Львів: ЛДУФК.

Бала, Т. М., & Масляк, І. П. (2014). Чирлідинг у фізичному вихованні школярів: Метод. посібник для вчителів фізичної культури загальноосвітніх навчальних закладів. Харків: ХДАФК.

Бала, Т. М. (2015). Вплив вправ чирлідингу на координаційні здібності школярів 5-9-х класів. Слобожанський науково-спортивний вісник, (5(49)), 24-28. Харків: ХДАФК.

Головченко, О. І. (2009). Характеристика спеціально організованої та спонтанної рухової активності в учнів середнього шкільного віку з різним рівнем розвитку особистісних якостей. Теорія та методика фізичного виховання, (2), 15-18.

Круцевич, Т. Ю., & Безверхня, Г. В. (2010). Рекреація у фізичній культурі різних груп населення: навч. посібник. Київ: Олімпійська література.

Масляк, І. П. (2015). Вплив спеціально спрямованих вправ на окремі функції сенсорних систем молодших школярів. Слобожанський науково-спортивний вісник, (5(49)), 63-67. Харків: ХДАФК.

Худолій, О. М., & Забора, А. В. (2001). Теоретичні основи планування навчальної роботи з фізичної культури в школі. Теорія і практика фізичного виховання, (1), 3-12.

Худолій, О. М. (2008). Загальні основи теорії і методики фізичного виховання: навчальний посібник. Харків: ОВС.

Шиян, Б. М. (2001). Теорія і методика фізичного виховання школярів. Тернопіль: Навчальна книга – Богдан.

Publiée

2016-05-20

Comment citer

Бала, Т. М., Гребенюк, К. Ю., Скрипніченко, Г. П., & Архипова, А. В. (2016). ЗМІНА РІВНЯ ОКРЕМИХ РУХОВИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІВЧАТ 10–11-ТИ РОКІВ ПІД ВПЛИВОМ ЗАНЯТЬ ЧИРЛІДИНГОМ. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 18–24. Consulté à l’adresse https://journals.uran.ua/hdafk-tmfv/article/view/71896

Numéro

Rubrique

Статті