Необхідність використання методів контролю на заняттях з фізичного виховання для визначення рівня фізичної підготовленості студентів
Abstract
Анотація. В статті представлені результати аналізу останніх досліджень з актуальних питань фізичного виховання у закладах вищої освіти України. Визначено впливу відсутності методів контролю з дисципліни «Фізичне виховання» на мотивацію студентів до занять фізичними вправами та особистого фізичного розвитку. Розглянуто основні фактори, що впливають на відвідуваність студентами практичних занять з фізичного виховання та їх бажання складати тестування рівня фізичної підготовленості.
Ключові слова: фізична підготовленість, фізичне виховання, відвідуваність, тестування.
Список використаної літератури
Борейко Н. Педагогічні умови професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вищих технічних навчальних закладів: автореф. дис. … канд. пед. наук. Луганск, 2008. 20 с.
Верблюдов І. Основні вимоги до професійно-прикладної фізичної підготовки студентів педагогічних вузів. Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. 2002. № 28. С. 8–11.
Захаріна Є. Аналіз фізичної підготовленості студентів гуманітарного університету. Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. 2004. № 21. С. 20–25.
Захаріна Є. Формування мотивації до рухової активності у процесі фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів: автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту. Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. К., 2008. 21 c.
Крамар В. Здоровий спосіб життя. Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. 2002. № 22. С. 17–23.
Кривенко А. Стан здоров'я і мотивація фізкультурно-оздоровчої діяльності студенток на початковому етапі навчання у вищому навчальному закладі. Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. 2005. № 4. С. 24–29.