Необхідність використання методів контролю на заняттях з фізичного виховання для визначення рівня фізичної підготовленості студентів
Abstract
Анотація. В статті представлені результати аналізу останніх досліджень з актуальних питань фізичного виховання у закладах вищої освіти України. Визначено впливу відсутності методів контролю з дисципліни «Фізичне виховання» на мотивацію студентів до занять фізичними вправами та особистого фізичного розвитку. Розглянуто основні фактори, що впливають на відвідуваність студентами практичних занять з фізичного виховання та їх бажання складати тестування рівня фізичної підготовленості.
Ключові слова: фізична підготовленість, фізичне виховання, відвідуваність, тестування.
Список використаної літератури
Борейко Н. Педагогічні умови професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вищих технічних навчальних закладів: автореф. дис. … канд. пед. наук. Луганск, 2008. 20 с.
Верблюдов І. Основні вимоги до професійно-прикладної фізичної підготовки студентів педагогічних вузів. Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. 2002. № 28. С. 8–11.
Захаріна Є. Аналіз фізичної підготовленості студентів гуманітарного університету. Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. 2004. № 21. С. 20–25.
Захаріна Є. Формування мотивації до рухової активності у процесі фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів: автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту. Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. К., 2008. 21 c.
Крамар В. Здоровий спосіб життя. Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. 2002. № 22. С. 17–23.
Кривенко А. Стан здоров'я і мотивація фізкультурно-оздоровчої діяльності студенток на початковому етапі навчання у вищому навчальному закладі. Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. 2005. № 4. С. 24–29.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Authors publishing in this journal retain the copyright to their work and grant the journal the right of first publication under the terms of the specified license, which permits others to freely use, distribute, adapt, and build upon the work, provided that proper attribution is given to the original authors and the source of the publication.
Authors may enter into separate, additional non-exclusive agreements for the distribution of the published version of the work (for example, depositing it in institutional repositories or including it in monographs), provided that the original publication in this journal is properly acknowledged.
The journal’s editorial policy encourages authors to deposit their manuscripts in open electronic repositories or on personal websites both prior to and during the editorial process, as this fosters scientific communication and increases citation rates.