Динаміка показників рівня розвитку спритності учнів 8-9-х класів під впливом різних видів рухової діяльності

Autor/innen

Schlagworte:

фізичне виховання, координованість рухів, школярі, уроки фізичної культури

Abstract

Анотація. У статті подано результати дослідження рівня розвитку спритності учнів 8-9-х класів. Здійснено аналіз змін отриманих показників під впливом різних видів рухової діяльності. Встановлено позитивний вплив різних видів рухової діяльності на рівень прояву спритності досліджуваного контингенту, який підвищився з низького до середнього.

Autor/innen-Biografien

Маргарита Мамешина, Харківська державна академія фізичної культури

к.фіз.вих.

Ірина Масляк, Харківська державна академія фізичної культури

к.фіз.вих., професор

Вячеслав Жук, Харківська державна академія фізичної культури

старший викладач

 

Literaturhinweise

Бала Т. М. Динаміка рівня розвитку координаційних здібностей школярів 7–9-х класів під впливом черлідингу. В: Приступа Є., редактор. Молода спортивна наука України. Зб. наук. пр. з галузі фіз. культури та спорту. Львів; 2012; 16; 2, С. 20–26.

Бала Т. М, Сванадзе А. С., Кузьменко І. О. Рівень фізичної підготовленості школярів 10-11-х класів. В: Арзютов Г. М., редактор. Науковий часопис Нац. пед. ун-ту імені М. П. Драгоманова. Зб. наук. пр. Київ; 2017; 6(88), С. 10−13.

Кузьменко І. О. Вплив спеціально спрямованих вправ на показники динамічної рівноваги школярів 7–8-х класів. Матеріали І Всеукр. наук.-прак. конференції. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення; 2015 травень 20; [Електронний ресурс]. Харків: ХДАФК; 2015, С. 61–64.

Мамешина М. А. Динаміка показників розвитку координаційних здібностей школярів 7−9-х класів під впливом багаторівневої системи диференційованого навчання. В: Арзютов Г. М., редактор. Науковий часопис Нац пед. ун-ту імені М. П. Драгоманова. Зб. наук. пр. Київ; 2018; 10(104)18, С. 49−55.

Масляк І., Кузьменко І., Мамешина М. Шляхи вдосконалення програмних результатів навчання для предметної спеціалізації 014.11 Середня освіта (Фізична культура). Тернопіль: ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. С. 19−21.

Масляк І. П. Вплив аеробіки силової спрямованості на стан кардіореспіраторної системи школярів старших класів. В: Арзютов Г. М., редактор. Науковий часопис Нац. пед. ун-ту імені М. П. Драгоманова. Зб. наук. пр. Київ; 2017; 1(82), С. 35−38.

Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти «Фізична культура. 6–9 класи». (затверджена наказом МОН № 698 від 03.08.2022 року). Київ, 2022. 175 с.

Masliak I. P, Mameshina M. A. Physical health of schoolchildren aged 14-15 years old under the influence of differentiated education. Pedagogics, psychology, medical-biological problems of physical training and sports, 2018. 20 (2), Р. 92−98.

Maslyak I. P., Shesterova L. Ye., Kuzmenko I. A., Bala T. M., Mameshina M. A., Krivoruchko N. V., Zhuk V. O. The Influence of the vestibular analyzer functional condition on the physical fitness of school-age children. Sport science. International scientific journal of kinesiology, 2016. vol. 9 (2): Р. 20−27.

Petrova A., Bala T., Masliak I., Mameshina M. The effect of CrossFit exercises on the physical health level of 16–17-year-old boys. Journal of Physical Education and Sport, Universitatea din Pitesti. 2022. 22(4). P. 955−961.

Veröffentlicht

2023-05-31

Zitationsvorschlag

Мамешина, М., Масляк, І., & Жук, В. (2023). Динаміка показників рівня розвитку спритності учнів 8-9-х класів під впливом різних видів рухової діяльності. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 151–158. Abgerufen von https://journals.uran.ua/hdafk-tmfv/article/view/305761

Ausgabe

Rubrik

Статті