ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО ВИБОРУ ТРЕНІНГ-КУРСІВ

Auteurs

  • А. В. Чередніченко Харківська державна академія фізичної культури , Ukraine image/svg+xml

Mots-clés :

тренінг-курси, фізичнa культура, спорт, мотивація, педагогічні умови

Résumé

Запропоновано педагогічні умови формування мотивації у бакалаврів до вибору тренінг-курсів зі сфери фізичної культури.

Références

Ажиппо, О. Ю., Коновалов, В. В., Приходько, В. В., Дорофєєва, Т. І., Табінська, С. О., & Жук, В. О. (2014). Вступ до вищої фізкультурної освіти: навчальний посібник. Харків: Точка.

Біліченко, О. (2011). Особливості мотивації до занять з фізичного виховання у студентів. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту, (5), 3-5.

Томенко, О. А. (2012). Теоретико-методологічні основи неспеціальної фізкультурної освіти учнівської молоді: автореф. дис... д-ра наук з фіз. вих. (24.00.02). НАН України, Київ.

Publiée

2016-05-20

Numéro

Rubrique

Статті