ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО ВИБОРУ ТРЕНІНГ-КУРСІВ

Autori

  • А. В. Чередніченко Харківська державна академія фізичної культури , Ukraine image/svg+xml

Parole chiave:

тренінг-курси, фізичнa культура, спорт, мотивація, педагогічні умови

Abstract

Запропоновано педагогічні умови формування мотивації у бакалаврів до вибору тренінг-курсів зі сфери фізичної культури.

Riferimenti bibliografici

Ажиппо, О. Ю., Коновалов, В. В., Приходько, В. В., Дорофєєва, Т. І., Табінська, С. О., & Жук, В. О. (2014). Вступ до вищої фізкультурної освіти: навчальний посібник. Харків: Точка.

Біліченко, О. (2011). Особливості мотивації до занять з фізичного виховання у студентів. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту, (5), 3-5.

Томенко, О. А. (2012). Теоретико-методологічні основи неспеціальної фізкультурної освіти учнівської молоді: автореф. дис... д-ра наук з фіз. вих. (24.00.02). НАН України, Київ.

##submission.downloads##

Pubblicato

2016-05-20

Come citare

Чередніченко, А. В. (2016). ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО ВИБОРУ ТРЕНІНГ-КУРСІВ. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 206–210. Recuperato da https://journals.uran.ua/hdafk-tmfv/article/view/71914

Fascicolo

Sezione

Статті