Рівень розвитку силових здібностей школярів 6–7-х класів
Abstract
Анотація. У статті представлено показники рівня розвитку сили школярів 6–7-х класів, здійснено порівняльний аналіз отриманих результатів у віковому та статевому аспектах. Встановлено середній рівень розвитку сили у хлопців 6-х класів, нижче за середній – у дівчат 6-х та учнів 7-х класів.
Ключові слова: учні, фізичні якості, фізична підготовленість, фізичне виховання.
Список використаної літератури
Бондар І. Р. Інтегративне фізичне виховання школярів різних медичних груп: монографія. Л.: ЛДУФК, 2014. 316 с.
Круцевич Т., Трачук С., Нападій А. Планування навчального процесу з фізичної культури учнів середніх класів в загальноосвітніх навчальних закладах. Теорія і методика фізичного виховання і спорту. Зб. наук. праць. Національний університет фізичного виховання і спорту України, Київ, 2016. С. 36−42.
Літус Р. І. Фітнес-програми силової спрямованості на уроках фізичного виховання для учнів старшої школи. Науковий часопис Національного пед. ун-ту імені М. П. Драгоманова. Зб. наук. пр. Київ, 2017. 3К(84). С. 262−264.
Мамешина М. А. Вплив багаторівневої системи диференційованого навчання на рівень розвитку окремих рухових здібностей школярів 7−9-х класів. Матеріали XXXVII Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації. Зб. наук. праць. Переяслав-Хмельницький, 2018. Вип. 37. С. 255−262.
Масляк І. П. Вплив аеробіки силової спрямованості на стан кардіореспіраторної системи школярів старших класів. Науковий часопис Національного пед. ун-ту імені М. П. Драгоманова. Зб. наук. пр. Київ, 2017. 1(82). С. 35−38.
Романенко В. О. Диагностика двигательных способностей: учеб. пособие. Донецк: ДонНУ, 2005. 290 с.
Сергієнко Л. П. Тестування рухових здібностей школярів. Київ: Олімпійська література, 2001. 439 с.