Рівень розвитку силових здібностей школярів 6–7-х класів
Abstract
Анотація. У статті представлено показники рівня розвитку сили школярів 6–7-х класів, здійснено порівняльний аналіз отриманих результатів у віковому та статевому аспектах. Встановлено середній рівень розвитку сили у хлопців 6-х класів, нижче за середній – у дівчат 6-х та учнів 7-х класів.
Ключові слова: учні, фізичні якості, фізична підготовленість, фізичне виховання.
Список використаної літератури
Бондар І. Р. Інтегративне фізичне виховання школярів різних медичних груп: монографія. Л.: ЛДУФК, 2014. 316 с.
Круцевич Т., Трачук С., Нападій А. Планування навчального процесу з фізичної культури учнів середніх класів в загальноосвітніх навчальних закладах. Теорія і методика фізичного виховання і спорту. Зб. наук. праць. Національний університет фізичного виховання і спорту України, Київ, 2016. С. 36−42.
Літус Р. І. Фітнес-програми силової спрямованості на уроках фізичного виховання для учнів старшої школи. Науковий часопис Національного пед. ун-ту імені М. П. Драгоманова. Зб. наук. пр. Київ, 2017. 3К(84). С. 262−264.
Мамешина М. А. Вплив багаторівневої системи диференційованого навчання на рівень розвитку окремих рухових здібностей школярів 7−9-х класів. Матеріали XXXVII Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації. Зб. наук. праць. Переяслав-Хмельницький, 2018. Вип. 37. С. 255−262.
Масляк І. П. Вплив аеробіки силової спрямованості на стан кардіореспіраторної системи школярів старших класів. Науковий часопис Національного пед. ун-ту імені М. П. Драгоманова. Зб. наук. пр. Київ, 2017. 1(82). С. 35−38.
Романенко В. О. Диагностика двигательных способностей: учеб. пособие. Донецк: ДонНУ, 2005. 290 с.
Сергієнко Л. П. Тестування рухових здібностей школярів. Київ: Олімпійська література, 2001. 439 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Authors publishing in this journal retain the copyright to their work and grant the journal the right of first publication under the terms of the specified license, which permits others to freely use, distribute, adapt, and build upon the work, provided that proper attribution is given to the original authors and the source of the publication.
Authors may enter into separate, additional non-exclusive agreements for the distribution of the published version of the work (for example, depositing it in institutional repositories or including it in monographs), provided that the original publication in this journal is properly acknowledged.
The journal’s editorial policy encourages authors to deposit their manuscripts in open electronic repositories or on personal websites both prior to and during the editorial process, as this fosters scientific communication and increases citation rates.