Здоров’язберігаюча спрямованість занять плаванням у фізичному виховання студентів технічних закладів вищої освіти
Rezumat
Анотація. Проаналізовано підходи до забезпечення здоров’язберігаючої спрямованості занять плаванням у фізичному виховання студентів. Визначено рівень мотивації до занять плаванням, загальної фізичної підготовленості студентів закладів вищої технічної освіти. Перевірено педагогічні умови забезпечення здоров’язбережувальної компетентності студентів на заняттях з плавання.
Ключові слова: студенти закладів вищої технічної освіти, плавання, фізичне виховання, здоров’язбережувальна компетентність.
Список використаної літератури
Здоров’язбережувальні технології в освітньому середовищі: колективна монографія. За ред. Л. М. Рибалко. Тернопіль: Осадца В. М., 2019. 400 с.
Бріскін Ю., Одинець Т., Пітин М., Сидоренко О. Оздоровче плавання: навч. посіб. Львів: ЛДУФК, 2017. 200 с.
Булатова М. М., Литвин О. Т. Здоров’я і фізична підготовленість населення України. Теорія і методика фізичного виховання і спорту. 2004. № 1. С. 3−9.
Педагогіка здоров’я: зб. наук. праць VІІ всеукр. наук.–практ. конф. (м. Чернігів, 7-8 квітня 2017 р.). Чернігів, 2017. Т. 1. 595 с.
Постернак І. В. Плавання як складова здоров’язбергаючого середовища для студентів. Молодий вчений. № 4 (56). 2018. С. 422−425
Романенко В. А. Диагностика двигательных способностей: учеб. пособ. Донецк: изд-во Дон НУ. 2005. 340 с.
Хіміч І. Ю., Качалов О. Ю., Черевичко О. Г. Фізичне виховання. Формування спеціальних умінь та навичок у процесі навчання плаванню: метод. реком. до вивчення дисципліни для студентів навчального відділення плавання. Київ: НТУ «КПІ». 2012. 72 с.