Особливості рівня розвитку сили у школярів з розладами аутичного спектра
Rezumat
Анотація. У статті представлені показники фізичної підготовленості по розвитку сили дітей шкільного віку з розладами аутичного спектра. Проаналізовані програми розвитку сили для дітей з РАС. Протестовано і проаналізовано рівень силових якостей дітей з РАС та їх однолітків, що типово розвиваються. Виявлено розбіжності у рівнях розвитку силових якостей.
Ключові слова: розлади аутичного спектра, діти шкільного віку, фізична підготовленість, розвиток сили.
Список використаної літератури
Эрц-Нафтульева Ю. М. Инклюзия детей с аутизмом в общеобразовательную систему: обзор целей и стратегий. Вестник ассоциации психиатров Украины. 2013. №. 1. С. 63–73.
Козлова Е. В., Козлов В. В. Проблемы инклюзии детей с раличными видами аутизма в средней школе и пути их решения. 2019. С. 59.
Доленко О. В. Продолжая дискуссию об аутизме, детской психиатрии и инклюзии. Вестник Ассоциации психиатров Украины. 2013. №. 1. С. 59–62.
Гайдаревская А. Б. Развитие физических качеств детей дошкольного возраста с расстройствами аутистического спектра. Теория и методология инновационных направлений физкультурного воспитания детей дошкольного возраста. 2013. С. 61–62.
Никольская О. С., Баенская Е. Р., Либлинг М. М. Аутичный ребенок. Пути помощи. М.: Теревинф, 2016. 288 с.
Зархин А. В. Применение тренажеров при коррекции физического развития детей с аутизмом. Аутизм и нарушения развития. 2008. Т. 6. №. 4. С. 34–38.
Courchesne V. et al. Autistic children at risk of being underestimated: school-based pilot study of a strength-informed assessment. Molecular Autism. 2015. Т. 6. №. 1. С. 1–10.