Каланетика у фізичному вихованні студенток вишу
Cuvinte cheie:
каланетика, стан здоров'я, мотиви, фізичне виховання, студентки вишуRezumat
У статті відображені результати анамнезу та анкетування студенток вишу 1 року навчання.
Referințe
Дубчук, О. В. (2013). Оцінка впливу експериментальної програми фізичного виховання для груп фізичної реабілітації із застосуванням калланетики на показники рентгенологічного та функціонального дослідження опорно-рухового апарату студенток при сколіозі ІІ-ІІІ ступенів. Нова педагогічна думка: науково-методичний журнал, (4(76)), 100-104.
Жук, В. О. (2016). Інноваційні технології у сфері фізичного виховання студентської молоді. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 62-69. Вилучено із https://journals.uran.ua/hdafk-tmfv/article/view/308477
Коломийцева, О. Э., Дейнеко, А. Х., & Миргород, Д. А. (2015). Калланетика как средство формирования мотивации к занятиям физическим воспитанием студенток юридического вуза. Наука і освіта: наук.-практ. журн., (4/СХХХIII), 86-89.
Круцевич, Т. Ю., Воробйов, М. І., & Безверхня, Г. В. (2011). Контроль у фізичному вихованні дітей, підлітків і молоді: навч. посіб. Київ: Олімп. л-ра.
Куліш, Н. М., & Городиський, С. І. (2007). Вплив засобів каланетики на показники фізичного розвитку та рухових якостей у студенток. У М. Лук’янченка, А. Матвєєва, А. Подольскі, & Ю. Шкребтія (Ред.), Реалізація здорового способу життя – сучасні підходи: монографія (с. 60-63). Дрогобич: КОЛО.
Сергієнко, Л. П. (2010). Спортивна метрологія: теорія і практичні аспекти: Підручник. Київ: КНТ.
Ilnitskaya, A. S., Kozina, Zh. L., Lakhno, E. G., Ilnitskaya, L. V., Cieślicka, M., Stankiewicz, B., & Pilewska, W. (2014). Students’ attitude to the possibility of applying modern information and communication technologies in the educational process in physical education. Physical Education of Students, 2, 18-24.
Futornyi, S. M. (2013). Problem of shortage of motor activity students. Physical Education of Students, 3, 75-79.
Kolomiytseva, O. E., & Anatskyi, R. V. (2017). Fitness callanetics in physical education of girl students. Physical Education of Students, 2, 66-71.
Memmedova, K. (2015). Impact of Pilates on anxiety, attention, motivation, cognitive function and achievement of students: Structural modeling. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 186, 544-548. https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.04.158
Kudryavtsev, M. D., Kramida, I. E., Iermakov, S. S., & Osipov, A. Yu. (2016). Development dynamic of healthy lifestyle personality component in relatively healthy students. Physical Education of Students, 6, 26-33.
Maksimuk, O. V., Vrublevskiy, E. P., & Wang, L. (2014). Students’ motivation to study Chinese recreational gymnastics classes wushu. Physical Education of Students, 3, 40-43.
Osipov, A. Yu., Kudryavtsev, M. D., Kramida, I. E., Iermakov, S. S., Kuzmin, V. A., & Sidorov, L. K. (2016). Modern methodic of power cardio training in students’ physical education. Physical Education of Students, 6, 34-39.
Petrenko, N. V., & Loza, T. A. (2014). Model of recreational and training sessions based on the use of funds aqua professionally applied in the preparation of students of economics. Physical Education of Students, 4, 32-36.
Skurikhina, N. V., Kudryavtsev, M. D., Kuzmin, V. A., & Iermakov, S. S. (2016). Fitness yoga as modern technology of special health groups’ girl students’ psychophysical condition and psycho-social health strengthening. Physical Education of Students, 2, 24-31.