Прикладна спрямованість фізичного виховання майбутніх вчителів біології

Автор(и)

  • Олена Несен
  • Вікторія Клименченко
  • Ірина Кривенцова

Анотація

Анотація. У статті обґрунтовано необхідність застосування різних видів специфічної фізичної активності, з урахуванням обраної здобувачами вищої педагогічної освіти спеціальності «Біологія».

Ключові слова: фізичне виховання, студенти, зацікавленість, інтеграція, рухова активність.

Список використаної літератури

Несен Олена, Ільченко Анастасія.  Прикладна спрямованість фізкультхвилинок на уроках англійської мови молодших школярів. Матеріали ІІ  міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Фізична культура дітей, підлітків, молоді та дорослого населення в сучасному світі», 12 березня 2021 року. м. Умань. С. 125–128.

Бордюг Ю. В. Інтерактивні технології як засіб розвитку природознавчої професійної компетентності педагогів. Технології інтеграції змісту освіти: збірник наукових праць.  Вип. 7. Полтава: ПОІППО, 2017. С. 135–142.

Клепець О. В. Рекомендації щодо створення та оформлення мультимедійних презентацій. Технології інтеграції змісту освіти : збірник наукових праць.  Вип. 7. Полтава: ПОІППО, 2017. С. 150–154.

Ільченко О. Г. Проектне навчання в інтегрованому курсі «природознавство» як умова міжмодульних зв’язків курсу. Технології інтеграції змісту освіти: збірник наукових праць.  Вип. 7.  Полтава: ПОІППО, 2017. С. 28–32

Дубровська Л. О., Долматова М. П., Бойко М. В. Педагогічні умови використання фізкультхвилинок та фізкультпауз у навчально-виховному процесі молодших школярів. Наукові записки НДУ імені М. Гоголя. Психолого-педагогічні науки.  2017. № 2. С. 86–89

Сергій Марчук, Ірина Чемерис. Психолого-педагогічні умови використання фізкультхвилинок у навчально-виховному процесі початкової школи. Молодь і ринок №7 (150), 2017. С. 83–88.

Гозак Світлана, Єлізарова Олена, Парац АллаСтанкевич Тетяна. Самооцінка рівня рухової активності міських підлітків. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018.  № 3 (77).  С. 49–57.

Несен О. О., Клименченко В. Г. Підвищення зацікавленості студентів-філологів заняттями з фізичного виховання засобами спеціально підібраних рухливих ігор. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія № 15. Науковопедагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). Київ : НПУ імені М.П. Драгоманова, 2020. Випуск 8 (128) 20. С. 128–132.

Ільницька Г. С., Клименченко В. Г., Коноваленко О. К. Реалізація впровадження інноваційних рухливих ігор в освітній процес іноземних студентів у закладах вищої освіти. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 15. Науковопедагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). Київ: НПУ імені М. П. Драгоманова, Випуск 3 (133). 2021. С. 49–53.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-28

Як цитувати

Несен, О., Клименченко, В., & Кривенцова, І. (2021). Прикладна спрямованість фізичного виховання майбутніх вчителів біології. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення, 98–104. вилучено із https://journals.uran.ua/hdafk-tmfv/article/view/251071

Номер

Розділ

Статті