Прикладна спрямованість фізичного виховання майбутніх вчителів біології
Анотація
Анотація. У статті обґрунтовано необхідність застосування різних видів специфічної фізичної активності, з урахуванням обраної здобувачами вищої педагогічної освіти спеціальності «Біологія».
Ключові слова: фізичне виховання, студенти, зацікавленість, інтеграція, рухова активність.
Список використаної літератури
Несен Олена, Ільченко Анастасія. Прикладна спрямованість фізкультхвилинок на уроках англійської мови молодших школярів. Матеріали ІІ міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Фізична культура дітей, підлітків, молоді та дорослого населення в сучасному світі», 12 березня 2021 року. м. Умань. С. 125–128.
Бордюг Ю. В. Інтерактивні технології як засіб розвитку природознавчої професійної компетентності педагогів. Технології інтеграції змісту освіти: збірник наукових праць. Вип. 7. Полтава: ПОІППО, 2017. С. 135–142.
Клепець О. В. Рекомендації щодо створення та оформлення мультимедійних презентацій. Технології інтеграції змісту освіти : збірник наукових праць. Вип. 7. Полтава: ПОІППО, 2017. С. 150–154.
Ільченко О. Г. Проектне навчання в інтегрованому курсі «природознавство» як умова міжмодульних зв’язків курсу. Технології інтеграції змісту освіти: збірник наукових праць. Вип. 7. Полтава: ПОІППО, 2017. С. 28–32
Дубровська Л. О., Долматова М. П., Бойко М. В. Педагогічні умови використання фізкультхвилинок та фізкультпауз у навчально-виховному процесі молодших школярів. Наукові записки НДУ імені М. Гоголя. Психолого-педагогічні науки. 2017. № 2. С. 86–89
Сергій Марчук, Ірина Чемерис. Психолого-педагогічні умови використання фізкультхвилинок у навчально-виховному процесі початкової школи. Молодь і ринок №7 (150), 2017. С. 83–88.
Гозак Світлана, Єлізарова Олена, Парац Алла, Станкевич Тетяна. Самооцінка рівня рухової активності міських підлітків. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018. № 3 (77). С. 49–57.
Несен О. О., Клименченко В. Г. Підвищення зацікавленості студентів-філологів заняттями з фізичного виховання засобами спеціально підібраних рухливих ігор. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія № 15. Науковопедагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). Київ : НПУ імені М.П. Драгоманова, 2020. Випуск 8 (128) 20. С. 128–132.
Ільницька Г. С., Клименченко В. Г., Коноваленко О. К. Реалізація впровадження інноваційних рухливих ігор в освітній процес іноземних студентів у закладах вищої освіти. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 15. Науковопедагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). Київ: НПУ імені М. П. Драгоманова, Випуск 3 (133). 2021. С. 49–53.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, зберігають авторські права на свою роботу та надають журналу право першої публікації на умовах зазначеної ліцензії, що дозволяє іншим особам вільно використовувати, розповсюджувати, адаптувати та створювати похідні твори, за умови обов’язкового посилання на авторів та джерело оригінальної публікації.
Автори можуть укладати окремі додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження опублікованої версії роботи (наприклад, розміщення у репозитаріях або в складі монографій), за умови зазначення першої публікації у цьому журналі.
Редакційна політика журналу заохочує попереднє та паралельне розміщення авторами рукописів у відкритих електронних сховищах або на особистих сайтах, що сприяє розвитку наукової комунікації та підвищує рівень цитування.