РОЗВИТОК СПРИТНОСТІ ТА КОГНІТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДЛЯ БАДМІНТОНІСТІВ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП'ЮТЕРНИХ ІГОР

Автор(и)

  • Євгенія ЖАРКОВА
  • Вікторія ЛЮБІЄВА

Анотація

Робота спрямована на пошук альтернативних шляхів розвитку здібностей гравця у бадмінтон. Розглядаються дослідження впливу відеоігор, на розвиток уважності, спритності та когнітивних функцій. Наводяться рекомендації щодо застосування можливостей відеоігор на додаток до стандартних тренувань спортсмена.

Посилання

Kloos, A., Fritz, N., Kostyk, S., Young, G., &Kegelmeyer, D.(2013). «Video game play (Dance Dance Revolution) as a potential exercise therapy in Huntington’s disease: a controlled clinical trial». Clinical Rehabilitation, 27 (11), 972-982.

Chisholm, J.D., Hickey, C., Theeuwes, J. & Kingstone, A. (2010).«Reduced attentional capture in action video games players». Attention, Perception & Psychophysics, 72, pp. 667-671.

Clemenson,G., Craig, E., & Stark, L. (2015).«Virtual Environmental Enrichment through Video Games Improves Hippocampal-Associated Memory». Journal of Neuroscience,35 (49), pp. 16116-16125.

Diankun, G., Hui, H., Dongbo, L., Weiyi, M., Li, D., Cheng, L.,& Dezhong, Y. (2015). «Enhanced functional connectivity and increased gray matter volume of insula related to action video game playing». Scientific Reports 5, Article number: 9763, pp. 1-7. DOI:10.1038/srep09763.

Green, C.S. & Bavelier, D. (2007) «Action-video-game experience alters the spatial resolution of vision». Psychological Science, 18, pp. 88-94.

Kuhn, S., Gleich, T., Lorenz, R., Lindenberger, U. & Gallinat, J. (2013) «Playing Super Mario induces structural brain plasticity: gray matter changes resulting from training with a commercial video game». Molecular Psychiatry, 19, pp. 265-271.

Anguera, J. et al. (2019) «Video game training enhances cognitive control in older adults». Nature, 501, pp. 97-101.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-09