ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ФІЗИЧНА ТЕРАПІЯ, ЕРГОТЕРАПІЯ» ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ КІНЕЗІОЛОГІЇ»

Автор(и)

  • Юлія ПЕТРЕНКО
  • Юрій ПАЛІЧУК

Анотація

У статті описано особливості викладання дисципліни «Основи кінезіології» в умовах дистанційного навчання. Визначено актуальність використання системи Moodle при підготовці фахівців з фізичної терапії, ерготерапії.

Посилання

Денисова, Л. В. (2020). Теоретичні і методичні засади професійної підготовки майбутніх магістрів фізичної культури і спорту з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, Київ, 568 с.

Петренко, Ю. І. (2019). Формування кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту у процесі їх професійної підготовки : автореф. дисерт. к.пед.н., Суми : Сумський державний педагогічний університет ім. АС Макаренка, 22 с.

Петренко, Ю. І., Ашанін, В. С., & Басенко, О. В. (2015). Використання інформаційних технологій у навчальному процесі ВНЗ фізичної культури як засіб формування біомеханічних знань. Фізична культура, спорт та здоров’я : матеріали XV Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 10-11 грудня 2015 р.) [Електронний ресурс], Харків : ХДАФК, 279-280.

Про затвердження Положення про дистанційне навчання : наказ МОН України від 25 квіт. 2013 р. No 466. – Режим доступу : https://osvita.ua/legislation/Dist_osv/2999/.

Ткаченко, Л.В., Хмельницька, О.С. (2021). Особливості впровадження дистанційного навчання в освітній процес закладу вищої освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, № 75, Т 3, 91-96.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-09