ОСНОВНІ ЕЛЕМЕНТИ ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ «СПОРТИВНА МЕТРОЛОГІЯ» ПРИ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ

Автор(и)

  • Ірина Анатоліївна Алексєєва Харківська державна академія фізичної культури, Україна

Ключові слова:

дистанційне навчання, студент, курс, завдання, оцінка

Анотація

В статті розглянуто основні елементи дистанційного курсу «Спортивна метрологія» при підготовці фахівців  з фізичної культури і спорту. Розкрито форми завдань, типи тестів та критерії оцінювання знань студентів.

Біографія автора

Ірина Анатоліївна Алексєєва, Харківська державна академія фізичної культури

викладач кафедри інформатики та біомеханіки ХДАФК

Посилання

Биков В. Ю. Технологія створення дистанційного курсу: навч. посіб. / В. Ю. Биков, В. М. Кухаренко, Н. Г. Сиротенко, О. В. Рибалко, Ю. М. Богачков. – К.: Міленіум, 2008. – 324 с.

Бойченко Н. В. Розробка дистанційного курсу «Спортивна метрологія» для організації індивідуальної роботи студентів спеціалізації «Фізичне виховання та спорт» / Н. В. Бойченко, І. А. Алексєєва, Я. В. Алексєнко // Единоборства № 2. Научный журнал // материалы ХІІ международной научной конференции «Проблемы и перспективы развития спортивных игр и единоборств в высших учебных заведениях». – Харьков : ХГАФК, 2016. — С. 70-73.

Думанський Н. О. Класи сучасних технологій дистанційної освіти / Н. О. Думанський // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2008. – № 26 (610). – С.119-125.

Закон України «Про вищу освіту» [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0464-04 (1.04.13).

Полат Е. С. Педагогические технологии дистанционного обучения / Е. С. Полат. – СПб.: 2008. – 115 с.

Hurd Stella. Towards a better understanding of the dynamic role of the distance language learner: learner perceptions of personality, motivation, roles, and approaches. Distance Education, 27(3) pp. 303–329.

White C. (2009). Towards a learner-based theory of distance language learning: The concept of the learner-context interface. In P. Hubbard (Ed.) Computer Assisted Language Learning: Critical Concepts in Linguistics. Volume IV: Present Trends and Future Directions in CALL. London: Routledge. рp. 97–112.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-20