ВИКОРИСТАННЯ ПРОДУКТІВ КОМПАНІЇ GOOGLE ДЛЯ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ У СФЕРІ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
Keywords:
інформаційно-комунікаційні технології, додатки Google, освіта, навчальний процес, студенти, спортсмениAbstract
У статті здійснюється аналіз основних можливостей Google Apps що сприятимуть професійному зростанню майбутніх фахівців галузі фізичної культури та спорту. Компетентне використання інформаційних продуктів Google у навчальному процесі є потужним мотиваційним інструментом особисто-орієнтованого навчання студентів, що надає можливість підвищити рівень їх пізнавальної активності та самовдосконалення.References
Ашанін, В.С. (2017). «Аналіз практичного досвіду формування інформаційної культури студентів Харківської державної академії фізичної культури». Науково-методичні основи використання інформаційних технологій в галузі фізичної культури та спорту: збірник наукових праць, 7-11.
Долинський, Є.В., Юркова, В.П. (2014). «Використання продуктів компанії Google для професійної підготовки майбутніх перекладачів». Вісник національної академії Державної прикордонної служби України. Педагогічні науки (електронне видання), Вип. 2. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2014_2_5.
Продукты Google [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.google.com.ua/intl/ru/about/products/
Тимошенко, К.А., Басенко, О.В. (2016). «Використання веб-додатків у навчально-тренувальному процесі спортсменів (на прикладі екстремальних видів спорту)». Збірник наукових праць Харківської державної академії фізичної культури, № 3, 133-135.
Церковная, Е.В., Филенко, Л.В., Строкач, С.Г. (2017). «Использование сервисов Google в учебном процессе». Науково-методичні основи використання інформаційних технологій в галузі фізичної культури та спорту: збірник наукових праць, 117-120.
Filenko, L., Ashanin, V., Basenko, O., Petrenko, Y., Poltorarska, G., Tserkovna, O., Kalmykova, Y., Kalmykov, S., Petrenko, Y. (2017). «Teaching and learning informatization at the universities of physical culture». Journal of Physical Education and Sport, 17(4), 2454-2461.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Authors who publish with this journal agree to the following terms:- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).