ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ ШКОЛЯРІВ ТА СТУДЕНТІВ
Keywords:
інформаційні технології, фізична культура, фізкультурна освіта, спорт, комп’ютерні програмиAbstract
У статті представлено результати досліджень, спрямованих на визначення аспектів упровадження сучасних інформаційних технологій у галузі фізичної культури і спорту, якими є навчальний процес, спортивне тренування, спортивні змагання, оздоровча фізична культура, спортивний менеджмент. Подано визначення інформаційних технологій, проведено аналіз застосовуваних інформаційних технологій у галузі фізичної культури і спорту, наведено їх короткі характеристики. Визначено особливості застосування сучасних інформаційних та комп’ютерних технологій у деяких напрямах галузі фізичної культури і спорту.References
Ажиппо О.Ю. Використовування комп’ютерних технологій в системі педагогічного контролю у спорті / О.Ю. Ажиппо, Т.І. Дорофєєва // Теорія та методика фізичного виховання.– 2007.– № 11. – С. 3–6.
Ахметов Р.Ф. Сучасні тенденції використання інформаційних технологій у технічній підготовці спортсменів / Р.Ф. Ахметов, Т.Б. Кутек // Вісник Чернігів. держ. пед. ун-ту.–Чернігів, 2011. – № 86.– С. 15–18
Ефременко В.Н. Динамика изменения психофизиологических показателей студентов, занимающихся баскетболом / В.Н. Ефременко // Науковий часопис Нац. пед. ун-ту імені М.П. Драгоманова. Серія 15 : Науково‑педагогічні проблеми фізичної культури (фізичнакультура і спорт) : зб. наук. пр. – Київ, 2014. – Вип. 3 (46) 14.– С. 27–31.
Заневська Л.Г. Застосування інформаційних технологій у рекреаційно-туристській діяльності фахівців фізичного виховання : автореф. дис. … канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / Заневська Людмила Георгіївна ; Харків. держ. акад. фіз. культури. – Харків, 2007. – 20 с.
Ісаченко М.А. Тестовий контроль в системі оцінки знань студентів інститутів фізичної культури і спорту / М.А. Ісаченко // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фізичної культури та спорту. – Львів, 2007. – Вип. 11, т. 5. – С. 258–259
Сущенко А.В. Інформаційно-комунікаційні технології і засоби навчання в професійній підготовці майбутніх фахівців фізичного виховання і спорту / Сущенко А.В. // Вісник Запорізького нац. ун-ту. Серія : Фізичне виховання та спорт : [зб. наук. пр.].– Запоріжжя,2012. – № 1 (7).– С. 104–111.
Черевичко О.Г. Функції пам’яті та уваги у студентів навчального відділення плавання НТУУ «КПІ» / О.Г. Черевичко // Молодий вчений. – 2016.– № 3.– С. 122–125.
Advances in the application of information technology to sport performance / Dario G. Liebermann, Larry Katz, Mike D. Hughes, Roger M. Bartlett, Jim McClements & Ian M. Franks// Journal of Sports Sciences.– 2002.– Vol. 20. – P. 755–769
Tzetzis G. The effect of different corrective feedback methods on the outcome and self confidence of young athletes / George Tzetzis, Evandros Votsis and Thomas Kourtessis // Journal of Sports Science and Medicine.– 2008.– Vol. 7.– P. 371–378.
Assessing Stride Variables and Vertical Stiffness with GPS-Embedded Accelerometers: Preliminary Insights for the Monitoring of Neuromuscular Fatigue on the Field / Martin Buchheit, Andrew Gray, Jean-Benoit Morin // Journal of Sports Science and Medicine. – 2015. – Vol. 14. –P. 698–701.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Authors who publish with this journal agree to the following terms:- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).