ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В СИСТЕМІ «ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА-СПОРТ»
Keywords:
фізична культура, спорт, інформаційні технології, викладач-тренер, навчально-тренувальний процес, мультимедійні системиAbstract
В статті порушене питання використання викладачами-тренерами вищих навчальних закладів сучасних інформаційних технологій у своїй педагогічній діяльності.References
Карабанов Є.О., Непша О.В. (2018). Інформаційно-комунікаційні технології в підготовці майбутніх фахівців у сфері фізичної культури і спорту / Збірник статей, тез і доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції «Філософія здоров’я – здоровий спосіб життя – здорова нація». – Херсон: ДВНЗ «ХДАУ». 2018. С. 110-113.
Котова О.В., Сем’янов О.В.(2017). Професійна підготовка фахівців з фізичної культури із використанням інформаційних технологій. Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку: матеріали І Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції.- Бердянськ: БДПУ, 2018. С. 297-299.
Сущенко А.В. (2012). Інформаційно-комунікаційні технології і засоби навчання в професійній підготовці майбутніх фахівців фізичного виховання і спорту. Вісник Запорізького національного університету: Фізичне виховання та спорт: збірник наукових праць № 1(7). Запоріжжя: ЗНУ, 2018. С. 104-111.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Authors who publish with this journal agree to the following terms:- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).