ТРИВИМІРНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЧИННИК ОПТИМІЗАЦІЇ ФІЗКУЛЬТУРНО-СПОРТИВНОЇ РОБОТИ З УЧНІВСЬКОЮ МОЛОДДЮ

Authors

  • О. А. Качан Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет» (Слов’янськ), Ukraine
  • В. М. Пристинський Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет» (Слов’янськ), Ukraine

Keywords:

3D-технологія, віртуальні 3D-тренажери, доповнена реальність, динамічно керована модель, 3D-візуалізація, растрові технології, фізкультурно-спортивна робота, учнівська молодь

Abstract

У статті розглядається доцільність комплексного впровадження інформаційних технологій у процес фізичного виховання учнівської молоді. Доведено, що застосування 3D-технологій, віртуальних тренажерів, доповненої реальності, динамічно керованих моделей, 3D-візуалізації буде сприяти підвищенню зацікавленості в заняттях фізичною культурою і спортом.

References

Качан, О.А., Пристинський, В.М. (2017). «Інформаційно-комунікаційні технології фізкультурно-спортивної спрямованості в соціалізації учнівської молоді». Навчально-методичний посібник, 160.

Качан, О.А. (2015). «Використання динамічно керованих моделей і безконтактних сенсорних технологій в процесі фізичного виховання». Фізичне виховання в рідній школі, №3/2015, 18-21.

Ashanin, V., Filenko, L., Pasko, V., Poltoratskaya, A., Tserkovna, O. (2017). «Informatization on the physical culture of students using the «Physical education» computer program». Journal of Physical Education and Sport, 17(3), 1970-1976.

Filenko, L., Ashanin, V., Basenko, O., Petrenko, Y., Poltorarska, G., Tserkovna, O., Kalmykova, Y., Kalmykov, S., Petrenko Y. (2017). «Teaching and learning informatization at the universities of physical culture». Journal of Physical Education and Sport, 17(4), 2454-2461.

Published

2018-05-25