ВПЛИВ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ЯКІСТЬ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
Keywords:
майбутні учителі, фізична культура, якість, професійна підготовка, інформаційні технологіїAbstract
У статті розкриваються питання використання сучасних інформаційних технологій навчання у професійній підготовці майбутніх учителів фізичної культури. Доведено, що у поєднанні очної, заочної та дистанційної форм навчання, під впливом комп’ютерних програм та розробки курсів дистанційного навчання підвищився рівень знань майбутніх учителів фізичної культуриReferences
Ажиппо О. Ю. (2015). Сучасний стан і проблеми індивідуалізованого навчання студентів. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. праць / редкол. Т. І. Сущенко та ін. Запоріжжя, Вип. 42, 507-514.
Отравенко О. В. (2016). Теоретичні основи забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в інноваційному освітньому просторі вищого навчального закладу/ Yirtus: Scientific Journal. ISSN 2410-4388: – December, # 10, 111-115.
Отравенко О. В., Ротерс Т. Т. (2013). Педагогічні ситуації, що виникають на уроці фізичної культури. Методичний посібник : електронне видання ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка. Луганськ, 36 с.
Степанченко Н. І. (2017). Система професійної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання у вищих навчальних закладах : дис... докт. пед. наук за спец. : 13.00.04 / Степанченко Наталія Іванівна. – Вінниця, 629 с.
Otravenko, O.V. (2015). Formation of student personality’s physical culture as subject of professional functioning Physical education of students, 6:50–55. http://dx.doi.org/10.15561/20755279.2015.0607.
Dill, D. D. and Soo, M. (2005). Academic quality, league tables, and public policy: A cross-national analysis of university ranking systems. Higher Education, 49(4), 495-533.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Authors who publish with this journal agree to the following terms:- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).