РІВЕНЬ ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ СТАРШОКЛАСНИЦЬ

Authors

  • І. О. Павленко Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Ukraine

Keywords:

старшокласниці, фізичний розвиток, рівень, надлишкова вага, антропометричні показники

Abstract

У статті визначено рівень фізичного розвитку старшокласниць в рамках навчально-виховного процесу у загальноосвітньому навчальному закладі. Отримані нами у процесі дослідження дані показників фізичного розвитку учениць старших класів свідчать про те, що їх значення відповідають віковим нормам. Дослідження проводилось з метою покращення ефективності процесу фізичного виховання. У подальшому планується розробка методики фізичного виховання, спрямованої на збереження, зміцнення фізичного здоров’я школярок, покращення рівня їх фізичного розвитку і нормалізації ваги із використанням засобів оздоровчого фітнесу.

References

Боднар, І.Р., Стефанишин, М.В., Петришин, Ю.В. (2016). «Оцінювання рівня фізичної підготовленості учнів старших класів з урахуванням показників фізичного розвитку». Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту, №6, 9-17

Круцевич, Т.Ю., Воробйов, М.І., Безверхня, Г.В. (2011). «Контроль у фізичному вихованні дітей, підлітків та молоді», 317.

Круцевич, Т.Ю. (1999). «Методы исследования индивидуального здоровья детей и подростков в процессе физического воспитания», 230.

Круцевич, Т. Ю. (2008). «Теорія і методика физичного виховання», 320.

Круцевич, Т.Ю. (2010). «Рекреація у фізичній культурі різних груп населення», 248.

Лях В.И. (2000). «Двигательные способности школьников: основы теории и методики развития», 140.

Brian K. Barber, Joseph A. Olsen (2004). «Assessing the transitions to middle and high school». The Journal of adolescent research, Vol. 19, 1, 3-30.

Garcia A.L. (2005). Improved prediction of body fat by measuring skinfold thickness, circumferences, and bone breadths. Obesity Research, vol. 13, 626-634.

Published

2018-05-25