КОНЦЕПЦІЯ ВИКОРИСТАННЯ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ГАЛУЗІ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ
Abstract
The work provides an analysis of the use of computer technologies by future specialists in the field of physical culture and sports and considers the problem of the use of advanced information technologies and the introduction of advanced technologies in scientific research and in the educational process of the future teacher of physical culture.
References
Ажиппо, О.Ю. (2007). Використовування комп’ютерних технологій в системі педагогічного контролю у спорті. Теорія та методика фізичного виховання. № 11. 3–6.
Денисова, Л. В. (2010). Гіпермедійне інформаційне середовище навчання як засіб професійної підготовки фахівців з фізичного виховання і спорту : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.04. Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. Київ.
Ісаченко, М. А. (2007). Тестовий контроль в системі оцінки знань студентів інститутів фізичної культури і спорту. Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фізичної культури та спорту. Львів, Вип. 11, т. 5. 258–259.
Кашуба, В. О., Хмельницька, І. В., Юхно, Ю. О. (2012). Застосування сучасних інформаційних технологій у період проведення та завершення спортивних змагань. Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. Волин. нац. університету ім. Лесі Українки. Луцьк, № 1 (7). 119–126.
Ладика, П., Бучок, В. (2013). Сучасні комп’ютерні технології у фізичному вихованні і спорті. Актуальні аспекти фізичного виховання, спорту і здоров’я людини : зб. наук. пр. Тернопіль. 128 – 134.
Петров, П. К. Современные информационные технологии в подготовке специалистов по физической культуре и спорту (возможности, проблемы, перспективы): - URL:http://lib.sportedu.ru/Press/TPFK/1999N10/p6-9.htm(дата звернення 03.05.2023).
Помещикова, І.П., Філенко, Л. В. (2019). Вдосконалення тактичної підготовки юних баскетболістів 14-16 років засобами інформаційних технологій. Спортивні ігри. № 1 (11). 73. 41-48.
Практикум дистанционного обучения (2003). / под ред. В. Кухаренко. К.: Миллениум. 6.
Саламаха, О. Є. (2010). Використання освітніх інтернет-ресурсів у процесі фізичного виховання студентів, що займаються тхеквондо. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. № 2. 131 – 133.
Самсонова, А. В., Козлов, И. М, Таймазов, В. А. Использование информационных технологий в физической культуре и спорте: URL: http://lib.sportedu.ru/Press/TPFK/1999N9/p22-26.htm (дата звернення 01.05.2023).
Сущенко, А. В. (2012). Інформаційно-комунікаційні технології і засоби навчання в професійній підготовці майбутніх фахівців фізичного виховання і спорту. Вісник Запорізького нац. ун-ту. Серія : Фізичне виховання та спорт : [зб. наук. пр.]. Запоріжжя, № 1 (7). 104–111.
Pasko, V., Rovniy, A., Nesen, O., Ashanin, V., Filenko, L., Okun, D., Shevchenko, O., Dzhym, V., Pilipko, O. (2019). Efficiency of performing rugby's technical elements depending on the speed and strength quality level of 16-18-year-old rugby players. Journal of Physical Education and Sport. 19(1). 546-551. DOI:10.7752/jpes.2018.02112
Downloads
Published
Issue
Section
License
Authors who publish with this journal agree to the following terms:- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).