ВИКОРИСТАННЯ СПЕЦІАЛЬНИХ КОМПЛЕКСІВ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ З ФІТНЕСУ

Authors

  • Олена ШКОЛА
  • Марина СОРОЧИНСЬКА
  • Олена ФОМЕНКО

Abstract

The paper considers the possibility and potential of using virtual reality in the training of future fitness specialists. The impact of these technologies on fitness training in a virtual environment is described, as well as the advantages and disadvantages of using virtual reality during fitness training.

References

Денисова, Л., Бишовець, Н., Шинкарук, О., Імас, Є., Сущенко, Л., Базильчук, О., Олешко, Т., Сиваш, І., Третьяк, О. (2020). Теоретичні аспекти проектування та розробки інформаційно-освітньої середовища у системі навчання майстрів фізичної культури та спорту. Журнал фізичного виховання та спорту. 20(1), 324 - 330.

Сорочинська, М. В. (2023). Використання віртуальної реальності в підготовці фахівців з різних видів спорту. Науковий пошук молодих дослідників. ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка». № 3. 141 – 146.

Ярмоленко, М., Шинкарук, О., & Максименко, В. (2022). Особливості використання технології віртуальної реальності у підготовці спортсменів. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт),2(146). 143-147.

Balkó, Štefan&Heidler, Josef &Edl, Tomáš. (2018). Virtual reality within the areas of sport and health. 25. 175-180.

Henneke, C., Hoisl, F., Schönberger, S., Moritz, E.F. (2006). Potentials of information technologies for innovation in fitness equipment - a case study. In: Moritz E.F., Haake S. (eds.). The Engineering of Sport. New York, NY, Springer. URL: https://doi. org/10.1007/978-0-387-45951-6_38.

Johnson, P.A. (2021). Hidden in plain sight: the spatial and industrial logics of home fitness technologies. New Review of Film and Television Studies. DOI: 10.1080/17400309.2021.1960099

Henneke, C., Hoisl F., Schönberger, S., Moritz, E.F. (2006). Potentials of information technologies for innovation in fitness equipment - a case study. The Engineering of Sport. New York, NY, Springer. URL: https://doi. org/10.1007/978-0-387-45951-6_38

Lee, M., & Lee, J. (2020). Virtual reality-based exercise rehabilitation in neurological patients: a systematic review and meta-analysis. Journal of Clinical Medicine. 9(6), 1904.

Published

2023-08-10