ОНЛАЙН-ЕКСКУРСІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ВИВЧЕННЯ ПРЕДМЕТІВ ТУРИСТИЧНО-КРАЄЗНАВЧОГО СПРЯМУВАННЯ
Анотація
Досліджено особливості застосування віртуальних екскурсій для вивчення предметів туристично-краєзнавчого спрямування студентами – майбутніми вчителями фізичної культури. Проаналізовано переваги та недоліки онлайн-подорожей, оцінено можливості віртуальних екскурсій, що знаходяться у вільному доступі в інтернеті, надано методичні рекомендації щодо створення онлайн-екскурсій.
Посилання
Кононец, Н. (2012). Технологія веб-квесту у контексті ресурсно-орієнтованого навчання студентів. Витоки педагогічної майстерності, № 10. 139-143.
Бонч-Бруєвич, Г.Ф., Абрамов, В.О., Носенко, Т.І. (2007). Методика застосування технології SMART Board у навчальному процесі: навч. посіб. К. : КМПУ імені Б. Д. Грінченка.
Бонч-Бруєвич, Г.Ф. (2007). Технічні засоби навчання з використанням інформаційних комп’ютерних технологій: навч. посіб. К.: КМПУ імені Б. Д. Грінченка.
Антоненко, В.А. (2004). Інтерактивна дошка SMART та використання її в навчальному процесі. Комп’ютер у школі та сім’ї. № 8. 20-22.
Дистанційне навчання: дидактика, методика, організація (2017).: монографія / В.Г. Гетта, С.М. Єрмак, Г.В. Джевага, О.М. Шульга, І.В. Повечера, Н.М. Носовець, А.М. Коляда. – Чернігів, – 286 с.
Кравченко, Л., Скляров, Д. (2001). Удосконалення сучасної системи підготовки фахівців у вузах фізичної культури засобами комп’ютерних методів навчання і тестування. Молода спортивна наука України. Львів. В.5. Т1. 97-98.
Петренко, Л. (2017). Методи активного навчання: нові можливості дистанційної професійної освіти. Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка. № 4. 30-36.
Помещикова, І.П., Філенко, Л. В. (2019). Вдосконалення тактичної підготовки юних баскетболістів 14-16 років засобами інформаційних технологій. Спортивні ігри. № 1 (11). 73. 41-48.
Церковная, Е.В., Филенко, Л.В., Строкач, С.Г. (2017). Использование сервисов Google в учебном процессе. Науково-методичні основи використання інформаційних технологій в галузі фізичної культури та спорту: збірник наукових праць. 117-120.
Toru, Iiyoshi & M. S. Vijay, Kumar (2009). Opening Up Education. The Collective Advancement of Education through Open Technology, Open Content, and Open Knowledge. London, The MIT Press, 256.
Pasko, V., Rovniy, A., Nesen, O., Ashanin, V., Filenko, L., Okun, D., Shevchenko, O., Dzhym, V., Pilipko, O. (2019). Efficiency of performing rugby's technical elements depending on the speed and strength quality level of 16-18-year-old rugby players. Journal of Physical Education and Sport. 19(1). 546-551. DOI:10.7752/jpes.2018.02112
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).