ВИКОНАВСЬКА КУЛЬТУРА У ПЛОЩИНІ СУЧАСНИХ УКРАЇНСЬКИХ МИСТЕЦТВОЗНАВЧИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-0285.2.2015.146941Ключові слова:
виконавська культура, культурна комунікація, інтерпретація, рецепція, композитор, виконавець1. Андрейко О.І. Виконавська культура скрипаля, теорія та методика формування, монографія / Оксана Іванівна Андрейко. – Львів, Галицька видавнича спілка, 2013. – 298с. 2. Жайворонок Н.Б. Музичне виконавствоАнотація
Стаття присвячена дослідженню феномена виконавської культури. На основі наукового аналізу сучасних мистецтвознавчих досліджень автор визначає перспективні вектори дослідження феномена виконавської культури у соціокультурному просторі України кінця ХХ – початку ХХІ століття. Сучасна виконавська культура осмислюється як динамічне соціокультурне явище. Сутність феномена виконавської культури розкривається у культурологічному, філософському та мистецтвознавчому контекстах із застосуванням відповідної методології.
Посилання
Андрейко О.І. Виконавська культура скрипаля: теорія та методика формування : монографія / Оксана Іванівна Андрейко. – Львів: Галицька видавнича спілка, 2013. – 298с.
Жайворонок Н.Б. Музичне виконавство як феномен музичної культури: дис. … канд. мистецтвознавства: 17.00.01 / Жайворонок Наталія Борисівна. – К., 2006. – 168 с.
Зінська Т.В. Музично-виконавське мистецтво в соціокультурному просторі України кінця ХХ-початку ХХІ століття: дис. … канд. мистецтвознавства: 26.00.01 / Зінська Тетяна Володимирівна. – К., 2011. – 204с.
Катрич О.Т. Індивідуальний стиль музиканта-виконавця: автореф.дис. на здобуття наук. Ступеня канд. мистецтвознавства: 17.00.03 "Музичне мистецтво" / Катрич Ольга Тарасівна. – К., 2000. – 14с.
Кононова М.В. Ідеальне та еталонне в системі категорій музично-виконавського мистецтва: дис. … канд. Мистецтвознавства: 17.00.03 / Кононова Марія Віталіївна. – К., 2009. – 206с.
Маркова Е. Вопросы теории исполнительства / Е.Н. Маркова. – Одеса, 2002. – 128 с.
Михалюк А.М. Формування виконавської культури майбутніх учителів музики засобами українського фортепіанного мистецтва: автореф.дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед.наук: 13.00.02 "Теорія та методика музичного навчання"/ Михалюк Алла Михайлівна. – К., 2014. –22 с.
Москаленко В. Г. Творческий аспект музыкальной интерпретации / В.Г.Москаленко. – К.: НМАУ им. П.И. Чайковского, 1994. – 157с.
Andreyko О.І. (2013). The Performing culture of violinist: theory and methodology of formation. Lviv: Halytska
vydavnycha spilka [in Ukrainian].
Zhayvoronok N.B. (2006). Musical rendition as a phenomenon of musical culture. Extended abstract of candidate’s
thesis. Kyiv: National university of culture and art [in Ukrainian].
ZinskaT.V. (2011).Music performing art in a socio-cultural environment of Ukraine within the time period: end of the 20th-beginning of the 21stcenturies. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv: National Academy of Senior Specialists of Culture and Art [in Ukrainian].
Katrych O.T. (2000). Individual style of the musician-performer (theoretical and aesthetic aspects). Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv : P. I. Tchaikovsky National Musician Academy of Ukraine [in Ukrainian].
Kononova M.V. (2009). Ideal and reference in the system of categories of music and performing arts. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv : P. I. Tchaikovsky National Musician Academy of Ukraine [in Ukrainian].
Markova E. (2002).The Questions of Musical rendition’ s theory. Odessa [in Ukrainian].
Mykhalyuk A.M. (2014). Formation of future music teachers’ performing culture by means of Ukrainian piano art. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv: National pedagogical university named after M.P. Drahomanov [in Ukrainian].
Moskalenko V.H. The creative aspect of musical interpretation. Kyiv : P. I. Tchaikovsky National Musician Academy of Ukraine [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Альманах "Культура і Сучасність"
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.