ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ НІКОЛАЯ ФРЕДЕРІКА СЕВЕРІНА ҐРУНДТВІГА – ДАНСЬКОГО ПРОСВІТНИКА СВІТОВОГО РІВНЯ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-0285.2.2015.146978Ключові слова:
просвітник, науковец, історик, єпископ, поет, суспільно-політичний діяч, навчання, богослов, проповідь1. Веремейчик Г.В. Образование взрослых, опыт Германии для Беларуси /Веремейчик Г.В., Пошевалова Т.Г. – Мн., ОО "Центр Социальных Инноваций", 2004. – 152 с. 2. Сагач Г. М. Данія в гуманістичномуАнотація
У статті розглядаються основні етапи життєвого та творчого шляху данського просвітника, науковця, історика, єпископа, поета, суспільно-політичного діяча Ніколая Фредеріка Северіна Ґрундтвіга. Аналізуються основні чинники та події, що сформували його світогляд.
Посилання
Веремейчик Г.В. Образование взрослых : опыт Германии для Беларуси /Веремейчик Г.В., Пошевалова Т.Г. – Мн. : ОО "Центр Социальных Инноваций", 2004. – 152 с.
Сагач Г. М. Данія в гуманістичному вимірі. З Любов’ю в серці до народу Данії / Г. М. Сагач. – К., 2002. – 104 с.
Шкоркина Л. Г. Николай Фредерик Северин Грундтвиг и его идеи / Л. Г. Шкоркина // Амрита – Русь. – Москва. – 2004. – С. 75−80, 114.
Allchin А. М. N.F.S. Grundtvig : An Introduction to his Life and Work. L., 1998. – 336 p.
Charters, Margaret A. (1996): International Expert Seminar: Methods of Comparative Andragogy. In : ISCAE-Communication. No. 16. − Bamberg – P. 2−4.
Grundtvig N.F.S.. Schriften zur Volkserziehung,. – Bd.1.
Grundtvig N. F. S. Udvalgte Skrifter I-X v. København: Holger Begtrup, 1904. B. II, s. 15.
Grundtvig N.F.S. The Danish four-leaf clover (translated by F. Johansen), unpublished
Reich, Ebbe Kløvedal (2000). Solskin og Lyn – Grundtvig og hans sang til livet (Danish). Copenhagen: Forlaget Vartov. – Р. 35.
Шкоркина Л. Г. Народное образование Дании, 1999 / Л. Г. Шкоркина // [Электронный ресурс]. − Режим доступа : http://rawe.ru/?page_id=14.
Veremeuchik, G. V. (2004). Education for adults: experience Germany for Belarus. Мinsk [in Russian].
Sagach, G.M. (2002). Denmark in humanism mode. With love to people of Denmark. Kyiv [in Ukrainian].
Shkorkina, L. G. (2004). Nikolay Frederick Severyn Grundtvig Amrita – Russ. Moskow [in Russian].
Allchin, А. М. (1998). N.F.S. Grundtvig : An Introduction to his Life and Work. L. [in English].
Charters, Margaret A. (1996): International Expert Seminar: Methods of Comparative Andragogy. In : ISCAE-Communication. No. 16. − Bamberg [in English].
Grundtvig, N.F.S.. Schriften zur Volkserziehung,. – Bd.1 [in German].
Grundtvig N. F. S. Udvalgte Skrifter I-X v. København: Holger Begtrup, 1904. B. II, s. 15 [in Danish].
Grundtvig N.F.S. The Danish four-leaf clover (translated by F. Johansen), unpublished [in English].
Reich, Ebbe Kløvedal (2000). Solskin og Lyn – Grundtvig og hans sang til livet (Danish). Copenhagen: Forlaget Vartov [in Danish].
Shkorkina, L. G. (1999). Folk education of Denmark. Retrieved from http://rawe.ru/?page_id=14 [in Russian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Альманах "Культура і Сучасність"
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.