КОНЦЕПЦІЯ ТЕАТРАЛІЗАЦІЇ ЯК ПРОЯВ ВИДОВИЩНОЇ КУЛЬТУРИ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-0285.2.2014.147138Ключові слова:
театралізація, видовищна культура, візуальне, музика, художній образ, глядач, діяАнотація
У статті розглядається поняття "театралізація" в контексті видовищних форм. Досліджено складові художнього образу, особливості розвитку дії, проаналізовано сутність розвитку елементів театралізації на сучаному етапі.
Посилання
Баканурский А. Г. Современный театрально-драматический словарь / А. Г. Баканурский, А. П. Овчинникова – О. : Студия "Негоциант", 2007. – 334 с.
Вершковский Э. В. Режиссура массовых представлений / Э. В. Вершковский. ― М. : Просвещение, 1984. ― 165 с.
Жуковін О. В. Видовище як універсальне явище загальнолюдської культури / О. В. Жуковін // Вісник Державної академії керівних кадрів культури і мистецтв : наук. журнал. – К. : Міленіум, 2012. – № 1. – 250 с.
Зайцев В. П. Режисура естради та масових видовищ / В. П. Зайцев. – К. : Дакор, 2003. – 304 с.
Закович M. M. Культурологія: українська та зарубіжна культура: навч. посіб. / M. M. Закович. – К. : Знання, 2007. – 567 c.
Каган М. С. Избранные труды в VII томах / М. С. Каган : проблемы методолог. – СПб. : Петрополис, 2006. – Т. І. – 356 с.
Михайлова А. А. Сценография: теория и опыт : очерки / А. А. Михайлова. – М. : Советский худож-
ник, 1990. – 336 с. : ил.
Морозова Ж. О. Мистецтво видовища як компонента масової української культури / Ж . О. Моро-
зова // Вісник Державної академії керівних кадрів культури і мистецтв : наук. журнал. – К. : Міленіум, 2009. –№ 4. – 248 с.
Орлов Г. Древо музыки / Г. Орлов. – СПб. : Композитор, 2005. – 440 с. : илл.
Станіславська К. І. Мистецько-видовищні форми сучасної культури : монографія / Катерина Станіславська. – К. : НАКККіМ, 2012. – 320 с.
Шейко В. М. Формування основ культурології в добу цивілізаційної глобалізації (друга половина ХІХ – початок ХХІ ст.) : [монографія] / В. М. Шейко, Ю. П. Богуцький. – К. : Ґенеза, 2005. – 592 с.
Dolby Digital / Википедия – свободный словарь. – Режим доступа: http://ru.wikipedia.org/wiki/ Dolby_Digital, свободный.
Howells R. Visual culture / R. Howells. – Cambridge : Polity Press, 2012. – P. 237.
Bakanurskii A. G. Sovremennyi teatral'no-dramaticheskii slovar' / A. G. Bakanurskii, A. P. Ovchinnikova
– O. : Studiia "Negotsiant", 2007. – 334 s.
Vershkovskii E. V. Rezhissura massovykh predstavlenii / E. V. Vershkovskii. ― M. : Prosveshchenie,
― 165 s.
Zhukovin O. V. Vydovyshche yak universalne yavyshche zahalnoliudskoi kultury / O. V. Zhukovin // Visnyk Derzhavnoi akademii kerivnykh kadriv kultury i mystetstv : nauk. zhurnal. – K. : Milenium, 2012. – № 1. – 250 s.
Zaitsev V. P. Rezhysura estrady ta masovykh vydovyshch / V. P. Zaitsev. – K. : Dakor, 2003. – 304 s.
Zakovych M. M. Kulturolohiia: ukrainska ta zarubizhna kultura: navch. posib. / M. M. Zakovych. – K. : Znannia, 2007. – 567 c.
Kagan M. S. Izbrannye trudy v VII tomakh / M. S. Kagan : problemy metodolog. – SPb. : Petropolis, 2006. – T. І. – 356 s.
Mikhailova A. A. Stsenografiia: teoriia i opyt : ocherki / A. A. Mikhailova. – M. : Sovetskii khudozhnik, 1990. – 336 s. : il.
Morozova Zh. O. Mystetstvo vydovyshcha yak komponenta masovoi ukrainskoi kultury / Zh. O. Morozova // Visnyk Derzhavnoi akademii kerivnykh kadriv kultury i mystetstv : nauk. zhurnal. – K. : Milenium, 2009. – № 4. – 248 s.
Orlov G. Drevo muzyki / G. Orlov. – SPb. : Kompozitor, 2005. – 440 s. : ill.
Stanislavska K. I. Mystetsko-vydovyshchni formy suchasnoi kultury : monohrafiia / Kateryna Stanislavska. – K. : NAKKKiM, 2012. – 320 s.
Sheiko V. M. Formuvannia osnov kulturolohii v dobu tsyvilizatsiinoi hlobalizatsii (druha polovyna KhIKh
– pochatok KhKhI st.) : [monohrafiia] / V. M. Sheiko, Yu. P. Bohutskyi. – K. : Geneza, 2005. – 592 s.
Dolby Digital / Vykypedyia – svobodnыi slovar. – Rezhym dostupa: http://ru.wikipedia.org/ wiki/Dolby_Digital, svobodnыi.
Howells R. Visual culture / R. Howells. – Cambridge : Polity Press, 2012. – P. 237.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Альманах "Культура і Сучасність"
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.