Особливості діяльності малих театрів Пекіну на прикладі експериментального театру "Пенхао"
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-0285.1.2018.148285Ключові слова:
Театр "Пенхао", пекінський приватний театр, Ван СянАнотація
Мета дослідження – окреслити творчо-організаційні принципи діяльності театру "Пенхао" – першого приватного театру Пекіну. Методологія дослідження включає в себе історичний, компаративний та біографічні методи. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що вперше в Україні висвітлено історію виникнення театрів малих форм на китайській сцені, досліджено діяльність малих драматичних театрів (особливості, напрямки роботи, репертуарна політика, економічна база) Китаю на прикладі театру "Пенхао". Висновки: Висвітлено історичні причини виникнення театру, економічні та соціально-політичні умови його заснування. Охарактеризовано основні напрями діяльності театру, його творчу спрямованість, репертуарну політику та основні труднощі, з якими стикається приватний театр в Пекіні.
Посилання
Demido N. (2015). Role of the Private Penghao Theatre in the Socio-cultural Life of Beijing. New Aspects of the Socio-political Development of PRC. Materials of the Annual Research Conference of the Center for Political Studies and Forecasts of IFES RAS. Ser. "Series G: "Society and State in the Period of Reforms". 107–126. [in Russian].
Study of the Beijing Non-profit Folk Theatres – as Exemplified by Penghao Theatre. Retrieved from: http://www.docin.com/p-676968627.html [in Chinese].
Liu Ping. (2014). Revival and Development of Small Drama Theatres // Oriental People and Orientalism. Studies and Translations. M. Vol. 1, 178–194. [in Russian].
Tian Han. (1930). Our Self-criticism. Nango Yuekan. [in Chinese].
Alison M. Friedman. (2009). New Kid in the Courtyard: PengHao Theater takes Beijing’s small theater scene by a storm. Musical America. Retrieved from: http://www.musicalamerica.com/mablogs/?p=489 [in English].
Asami Tada. (2013) Beijing experimental theatre, the challenge undertaken by Penghao theatre. Interview. Per-forming arts networks Japan. Retrieved from: http://www.performingarts.jp/E/pre_interview/1307/1.html [in English].
Hu Yue. Peng Hao Theater: One Man’s Vision to Reinvent Beijing’s Dramatic Arts Landscape // China Today. – 2012. – May, 22. [in English].
Kevin J. Wetmore, Jr., Siyuan Liu, Erin B. Mee. (2014). Modern Asian Theatre and Performance 1900– 2000. A&C Black [in English].
Lau Stuart. (2017). Meet the theatre owner bringing art to China’s masses, whether they like it not . South China morning post. October, 22. [in English].
Qi Zhenhai. (1992). Traditional Culture and Modernization. Philosophical Research. 6. [in English].
Tarryn Li-Min Chun. (2016). For the People, by the People: Penghao Theatre and The Story of Gong and Drum Lane. Staging China: new theatres in the twenty-first century. Springer, 215–232. [in English].
Yu Keping. (2004) Globalization: Americanization/Westernization or Sinification/Modernization?, Liv-erpool University Press, 1–27. [in English].
Yingjin Zhang. (2015). A Companion to Modern Chinese Literature. John Wiley & Sons [in English].
Демидо Н. Роль частного театра "Пэнхао" в социокультурной жизни Пекина // Новые аспекты социально-политического развития КНР. Материалы ежегодной научной конференции Центра политических исследований и прогнозов ИДВ РАН. Сер. "Серия Г: "Общество и государство в Китае в период реформ". – 2015. – С. 107–126.
Дослідження пекінських некомерційних народних театрів – на прикладі театру "Пенхао". Режим
доступу: http://www.docin.com/p-676968627.html
Лю Пин. Возрождение и развитие малых драматических театров // Человек и культура востока. Исследования и переводы. – М., 2014. – Т. 1, № 4. – С. 178–194.
Тянь Хань. Наша самокритика // Наньго юэкань. – 15 июня, 1930. (на кит.)
Alison M. Friedman. New Kid in the Courtyard: PengHao Theater takes Beijing’s small theater scene by a storm // Musical America. – 2009. Режим оступу:http://www.musicalamerica.com/mablogs/?p=489
Asami Tada. Beijing experimental theatre, the challenge undertaken by Penghao theatre. Interview // Per-forming arts networks Japan. – 2013. Режим доступу: http://www.performingarts.jp/E/pre_interview/1307/1.html
Hu Yue. Peng Hao Theater: One Man’s Vision to Reinvent Beijing’s Dramatic Arts Landscape // China Today. – 2012. – May, 22.
Kevin J. Wetmore, Jr., Siyuan Liu, Erin B. Mee. Modern Asian Theatre and Performance 1900–2000. – A&C Black, 2014. – 320 p.
Lau Stuart. Meet the theatre owner bringing art to China’s masses, whether they like it not // South China morning post. – 2017. – October, 22.
Qi Zhenhai. Traditional Culture and Modernization. Philosophical Research. – № 6. – 1992. – 54 p.
Tarryn Li-Min Chun. For the People, by the People: Penghao Theatre and The Story of Gong and Drum Lane // Staging China: new theatres in the twenty-first century. – Springer, 2016. – P. 215–232.
Yu Keping. Globalization: Americanization/Westernization or Sinification/Modernization? – Liverpool University Press, 2004. – p. 1–27.
Yingjin Zhang. A Companion to Modern Chinese Literature. – John Wiley & Sons, 2015. – 592 p.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access.